چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از شبنم قلیخانی با لنز سبز و رنگ موی متفاوت!

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از شبنم قلیخانی با لنز سبز و رنگ موی متفاوت را خواهیم دید! با ما همراه باشید. شبنم قلی‌ خانی ، بازیگر و کارگردان متولد ۱۹ آبان ماه سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران می باشد که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌ کند. شبنم قلی‌ خانی فعالیت خود را در عرصه ی بازیگری در سال ۱۹۹۷ میلادی و با بازی در تئاتر ” آنتیگونه ” آغاز نمود.

شبنم قلیخانی با لنز سبز

قلی‌ خانی برای اجرای ” آنتیگونه ” در تئاتر شهر تهران روی صحنه رفت و مورد توجه شهریار بحرانی قرار گرفت! و شهریار بحرانی از او در فیلم سینمایی ” مریم مقدس ” استفاده کرد. شبنم قلی خانی در این فیلم سینمایی ” مریم مقدس ” در نقش مریم ، مادر عیسی مسیح به ایفای نقش پرداخت!

در انتها بد نیست بدانید شبنم قلی خانی فارغ‌ التحصیل رشته نمایش – صحنه آرایی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌ باشد. شبنم نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته‌ است. در سال ۲۰۰۴ میلادی ، او نخستین فیلم کوتاه خود به نام ” واقعیت یک فروشندهٔ خیابانی ” را کارگردانی کرد. از فیلم‌ های کوتاه او می‌ توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که او نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا