چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از محمدرضا سلیمانی فرزند سردار قاسم سلیمانی

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از محمدرضا سلیمانی فرزند سردار قاسم سلیمانی را خواهیم خواند؛ با ما همراه باشید. در مورد فرزندان شهید قاسم سلیمانی هیچ اطلاعاتی در رسانه ها منتشر نشده است؛ فقط براساس خبرهای منتشر شده ایشان صاحب دختری به نام زینب و پسری به نام محمدرضا سلیمانی می باشند.

محمدرضا عارف در دیدار با محمدرضا سلیمانی
محمدرضا سلیمانی فرزند سردار قاسم سلیمانی

در انتها لازم به بیان است سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی‌ ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هلی‌ کوپتری آمریکایی‌ ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.  به گفته دولت آمریکا ، این عملیات تدافعی بوده است و به هدف محافظت از نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه صورت گرفته است.

در کارنامه فرماندهی سردار قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا