چهره هاسلبریتی ایرانی

همه چیز درباره نامزد سردار آزمون مهاجم تیم ملی + عکس جدید

همه چیز درباره درباره نامزد سردار آزمون در این مطلب. شما عکس دیده نشده ای از نامزد سردار آزمون را می بینید! با ما همراه باشید. سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین فعالیت اینستاگرامی خود عکسی از نامزد خود منتشر کرد! سردار آزمون با انتشار این عکس از نامزد خود نوشت: ” تو این اوضاع بد فقط تو روحیه‌ ی من رو عوض میکنی “

نامزد سردار آزمون کیست
نامزد سردار آزمون کیست

البته به عقیده برخی از کارشناسان، آزمون در این چند سال اخیر در حاشیه قرار گرفته است و تمرکز صد در صدی در بازی های خود ندارد. سردار آزمون ، متولد ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۳ شمسی در شهر گنبد کاووس، می باشد؛ وی در پست مهاجم برای تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌ کند.

از باشگاه هایی که سردار آزمون در آنها بازی کرده است می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال روستوف، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیوست. همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

سردار در گفتگو در برنامه ” خندوانه ” گفت : ” من پرسپولیس و استقلال را دوست دارم اما اگر راستش را بخواهید من هواداران تراکتور را بیشتر دوست دارم و به پدر هم گفتم اگر قرار باشد ایران بیایم فقط در تراکتور بازی می کنم! “

البته سردار، عاشق اسب است! چندین اسب مسابقه ای هم دارد که از ترکمن های گنبد استان گلستان می باشد و دوست دارد در رئال مادرید بازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا