چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از کریم انصاری فرد و همسر یونانی‌ وی در کنار برج ایفل

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از کریم انصاری فرد و همسر یونانی‌ وی یعنی الکساندرا سوفیا کالولی را در کنار برج ایفل خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. جالب است بدانید رسانه های مطرح کشور یونان با انتشار تصاویری از رابطه ی عاطفی ملی پوش ایرانی باشگاه ورزشی المپیاکوس با یک میلیاردر یونانی و آمریکایی پرده برداشتند و مدعی شدند این دو تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کرده اند!

کریم انصاری فرد و همسر یونانی‌ وی

براساس گزارش رسانه های یونانی، کریم انصاری فرد که برای تعطیلات سال نو میلادی به کشور اتریش سفر کرده بود با یک زمرد گران قیمت از نامزد ۲۴ ساله ی خود به نام الکساندر صوفیا کالولی، خواستگاری کرده است و از او پاسخ مثبت نیز دریافت کرده است. در این مراسم که در حضور پدر و مادر الکساندر برگزار شد، برای برگزاری مراسم ازدواج نیز تصمیماتی گرفته شد!

جالب است بدانید به ادعای رسانه های کشور یونان، همسر کریم انصاری فرد یعنی الکساندر صوفیا کالولی، از خانواده های ثروتمند کشور یونان محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTE را که یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی است، برعهده دارد!

کریم درباره ی زندگی شخصی خود می گوید: “از لحاظ اعتقادی آدم سفت و سختی هستم! اگر بدانم مسئله‌ای وجود دارد که مرا آزار می‌ دهد، از آنجا که انسان معتقدی هستم، سعی می‌ کنم با نماز خواندن و دعا، به آرامش برسم. گاهی اوقات حتی به زیارت می‌ روم!”

کریم فارغ التحصیل لیسانس رشته ی تربیت بدنی از دانشگاه آزاد اسلامی است. کریم انصاری فرد از بازیکنانی است که تمام رده های تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کرده است! کریم در نخستین بازی ملی خود در رده ی بزرگسالان در برابر تیم ملی کشور ایسلند، تنها گل بازی و همچنین اولین گل ملی خود را به ثمر رساند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا