چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس سلفی پرستو صالحی در کنار شهرام شب‌ پره

در این مطلب، عکس سلفی پرستو صالحی در کنار شهرام شب‌ پره ، خواننده لس آنجلسی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. پرستو صالحی با نام اصلی ” الهام صالحی سیاوشانی ” متولد ۹ آبان ماه سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران می باشد. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر خود زندگی می کند!

عکس سلفی پرستو صالحی و شهرام شب‌ پره

پرستو صالحی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ شمسی و با کار در عرصه ی تئاتر آغاز نمود و اولین نقش بلند خود را در سریال ” محاکمه ” به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌ است. جالب است بدانید معرف وی به آن کار، استاد گریم او یعنی فرهنگ معیری بوده است که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌ است! لازم به باین است او پس از بازی در سریال تلویزیونی ” زیر آسمان شهر ” به شهرت رسید.

سریال تلویزیونی ” زیر آسمان شهر ” ، سریالی کمدی است که در سال ۱۳۸۰ شمسی از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. سریال تلویزیونی ” زیر آسمان شهر ” به دلیل پخش و گروه موفق، توانست از مجموعه‌ های بسیار موفق صدا و سیمای ایران شود.

پرستو صالحی به همراه برادر خود، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ شمسی از اعتیاد پدر خود به مواد مخدر پرده برداشت و گفت: ” دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست‌های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم اولین بار که متوجه شد پدرم معتاد است، آن موقع من ۸ سالم بود. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا