چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس عجیب و باور نکردنی حسام منظور نقش چاووش در سریال برادر جان بدون سبیل !

مجله اینترنتی کولاک :حسام منظور بازیگر خوش تیپ و جذاب ایرانی است که این شب ها اورا دقایقی پس از افطار در نقش چاووش در سریال برادر جان تماشا می کنیم ؛ قطعا لحظه ای که نام حسام منظور را می شنوید  ، ابهت چهره و سبیل های مردانه این بازیگر برایتان مجسم می شود .

علاوه بر نقش آفرینی جذابش در نقش چاووش مرام و معرفتش در نقش شاهزاده ارسلان نیز فراموش نشدنی است و از این نکته نباید بگذریم که چهره ی او در نقش چاووش و شازده ارسلان هیچ تغییری نکرده است .

شازده ارسلان و خواهرش در بانوی عمارت
شازده ارسلان و خواهرش در بانوی عمارت

اما ساعتی پیش در فضای مجازی عکسی عجیب از جوانی حسام منظور بدون آن سبیل های بزرگ مردانه منتشر شده است ؛ تفاوت چهره کنونی او با عکس زیر سوژه داغ امروز فضای مجازی بوده است :

 

حسام منظور ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌است.

او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است.

وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله «پیکولو» ایتالیا و جشنواره «شکسپیر گدامفک» لهستان را دارد؛او همچنین از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا