چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس متفاوت و جنجالی مهناز افشار در کنار بهرام جی

مجله اینترنتی کولاک :مهناز افشار بازیگر عزیز کشورمان در فضای مجازی عکسی دونفره و جالب از خودش در کنارم بهرام جی خواننده منتشر کرد :

بهرام جی متولد ۱۹۵۲ در کرمانشاه است. موسیقی عصر نو و یا نیوایج سبک اوست. درکودکی با شنیدن ملودی های صوفیانه راه موسیقیایی خود را انتخاب کرد. در سن ۱۳ سالگی نواختن سنتور را یاد گرفت و در همان زمان اجراهایی را در کردستان زادگاه خود انجام داد.

او در سال ۱۹۷۷ برای درس خواندن به هند و بعد اروپا سفر کرد. او پس از نوازندگی زیاد توانست سبک و روش خاص خود را انتخاب کند که در این آلبوم خواهید شنید. موزیکی درمانگر برای آرامش روح و جان. ساز اصلی او سنتور است و در کنار آن نواختن ستار و نی را هم انجام میدهد. او در آهنگ های خود خوانندگی هم میکند و اشعاری از شاعران ایرانی را می خواند.

اولین آلبوم او بنام “Sama” در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. بعد از زندگی و اجراهای زیاد در هند او به جزیره “Ibiza” در اسپانیا در سال ۲۰۰۳ مهاجرت کرد. بعد از زندگی در اسپانیا او با موزیسین های زیادی آشنا شد و سبک او باز هم از آنها تاثیر گرفت و کمی تغییر کرد.

آهنگ های او حالت خاص عرفانی دارد و طرفداران زیادی هم دارد. آلبوم امروز من هم یکی از آخرین آلبوم های وی هست که از بهترین های گذشته اوست. این آلبوم در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. قسمت دوم آنرا بشنوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا