چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس متفاوت و دیده نشده ای از سحر قریشی با موهای طلایی رنگ!

در این پست، عکس متفاوت و دیده نشده ای از سحر قریشی با موهای طلایی رنگ را خواهیم دید! با ما همراه باشید. سحر قریشی ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ دی ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در شهر تهران می باشد. قریشی فعالیت خود در حرفه ی بازیگری را از سال ۱۳۸۸ شمسی با بازی در فیلم سینمایی ” لج و لج بازی ” به کارگردانی سید مهدی برقعی و و به تهیه کنندگی منوچهر زبردست و به نویسندگی حمید گرشاسبی و محصول سال ۱۳۸۸ شمسی شروع کرد.

سحر قریشی با موهای طلایی

سحر قریشی بعد از ایفای نقش ” یلدا ” (همسر بهزاد) در مجموعه تلویزیونی ” دلنوازان ” به شهرت رسید! مجموعه تلویزیونی ” دلنوازان “ به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی برای پخش در شبکه ی سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده‌ است.

درباره ی زندگی قریشی بد نیست بدانید او اولین بار و قبل از شروع بازیگری، در سن حدود ۱۷ سالگی و در سال ۱۳۸۳ شمسی با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال ” دلنوازان ” در سال ۱۳۸۸ شمسی به طلاق و جدایی ختم شد. مهران اخوان ذاکر در مصاحبه ای درباره علت جدایی شان می گوید: ” دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم! پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرت وی شد، رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم! “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا