گوناگون

عکس هایی از بیست آلفا X بلک برد جدیدترین خودروی کمپانی رضوانی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکس هایی از بیست آلفا X بلک برد جدیدترین خودروی کمپانی رضوانی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

رضوانی موتورز ( Rezvani Motors) یک طراح خودرو ایرانی آمریکایی و تولیدکننده خودروی سوپر اسپورت با عملکرد بالا در ارواین، کالیفرنیا است. رضوانی موتورز توسط فریس رضوانی ، یکی از طراحان خودروی سوپر اسپورت سارت ونسر تأسیس شد که قبلاً با استون مارتین، فراری و DBC کار می‌کرد. محصول اصلی این شرکت، رضوانی بیست (Rezvani Beast) است، پروژه‌ای که توسط خود رضوانی تأمین مالی شده است.

فریس رضوانی در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا دوست داشتید ملیتی کاملاً امریکایی داشتید گفت:خیر من به ملیت ایرانی امریکایی خود افتخار میکنم و باعث افتخار است که نژادی از سخت کوش ترین مردمان ایران را دارم؛چرا که در دنیا امروزی این دو کشور بیشترین تاثیر را در جنبه های مختلف در سطح جهان دارند.

کمپانی رضوانی با الهام از هوپیمای SR-71 نسخه‌ی جدیدی از سوپراسپرت معروف خود، با نام بیست آلفا ایکس بلک‌برد (Beast Alpha X Blackbird) با قدرت ۷۰۰ اسب بخارمعرفی کرد.

همانند دیگر اعضای خانواده‌ی بیست رضوانی که شامل بیست، بیست X، بیست آلفا و بیست آلفا X می‌شود، بلک‌برد نیز از بدنه‌ی تماماً فیبرکربن در کنار سقف بازشو با طرح تارگا و درهای کشویی استفاده می‌کند. از جزئیات بدنه می‌توان به طرح بالای چراغ‌های جلو با رنگ سبز لیمویی، رینگ‌های ۱۸ اینچی به همراه ترمزهای برند AP Racing و آپشن روتورهای سرامیک کربن اشاره کرد.

بلک‌برد با وزن ۹۵۲ کیلوگرم چندان از بیست آلفای استاندارد با وزن ۹۰۷ کیلوگرم سنگین‌تر نیست. در حال حاضر قیمت پایه‌ی نسخه‌ی استاندارد بیست آلفا در وب‌سایت رسمی رضوانی موتورز ۱۲۹ هزار دلار درج شده است که با سفارش تمام آپشن‌ها این مبلغ به ۱۷۰ هزار و ۲۵ دلار می‌رسد. بیست آلفا X که نسخه‌ی پرقدرت و ۶۰۰ اسب بخاری مدل پایه است، با قیمت پایه‌ی ۱۷۹ هزار دلار و فول آپشن ۲۲۱ هزار و ۳۲۵ دلار عرضه می‌شود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکس هایی از بیست آلفا X بلک برد جدیدترین خودروی کمپانی رضوانی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا