چهره هاسلبریتی خارجی

عکس های ازدواج “دیپیکا پادوکونه” و “رانویر سینگ” دو بازیگر مطرح بالیوود+بیوگرافی

مائده مرتضایی؛ اختصاصی کولاک

 

دیپکا پادوکنه و رانویر سینگ در فیلمبرداری فیلم “رام لیلا” به همدیگر علاقمند شدند. آنها در فوریه ۲۰۱۶ با یکدیگر نامزد کردند ،اما قبل از رسمی کردن رابطه شان منتظر تایید خانواده هایشان بودند.خانواده سینگ به شدت از این رابطه و نامزدی راضی بودند ولی خانواده پادوکنه به نظر از این رابطه چندان راضی نبوده و حمایت نمی کردند.
بعد از ملاقات های صورت گرفته شده بین دو خانواده، بالاخره راضی شدند.
این دو هنرمند هندی در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ در مومبای عروسی بزرگ خود را به سبک هندی های جنوبی برگزار کردند.

 

 

زندگی شخصی و بیوگرافی رانویر سینگ

رانویر سینگ (Ranveer Singh) در زاده ۶ ژوئیه ۱۹۸۵ به دنیا آمد. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم باجیراو مستانی، رام لیلا، دل می‌تپد و بی‌خیال اشاره کرد. وی اولین فیلم خود را با انوشکا شرما بازی کرد.

همچنین وی با بازیگرانی همچون پرینیتی چوپرا ، پریانکا چوپرا ٬ آرجون کاپور ، وانی کاپور ،آنیل کاپور و سوناکشی سینها همبازی شده‌است. او در حال حاضر در فیلم پادماوات که بر اساس زندگی‌نامه ملکه راجستانی؛ ملکه رانی پادمینی است و دیگر نقشهای آن دیپیکا پادوکن و شاهد کاپور هستند بازی کرده‌است . رانویر در این فیلم نقش منفی علائدین خلجی را بازی می‌کند و تعریف و تمجیدهای بسیاری برای نقشش دریافت نموده است.

او از سال ۲۰۱۳ (فیلم رام لیلا) با بازیگر زن موفق این روزها؛ دیپیکا پادوکن در رابطه است. زوج این دو deepveer نامیده شده و از محبوبترین زوج‌های بالیوود هستند، دیپیکا و رنویر در ١۴و١۵ نوامبر ٢٠١٨ بعد از ۶ سال دوستی با هم ازدواج کردند.

رانویر سینگ برای بازی در نقش رام در فیلم رام لیلا نامزد جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فیر ۲۰۱۴ و برای بازی در نقش پیشوا باجیراو در فیلم باجیراو مستانی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فیر ۲۰۱۶ شد.نقش مقابل وی در هردو فیلم دیپیکا پادوکن (بعلاوهٔ پریانکا چوپرا در فیلم باجیراو مستانی) و کارگردان هردو فیلم سانجای لیلا بانسالی است. حرکات وی در ویدئوی اهنگ‌های Tattad Tattad از فیلم رام لیلا در هند بسیار معروف است.

 

زندگی شخصی و بیوگرافی دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه (Deepika Padukone) زاده ۱۹۸۶ مدل و بازیگر سوپر استار بالیوود است. وی دختر بزرگتر پراکاش پادوکن(یکی از قهرمانان مطرح بدمینتون کشور هند) است و یک خواهر کوچکتر به نام انیشا دارد. از فیلم‌های او می‌توان به ام شنتی ام، قطار چنای ، کوکتل ، جوانی و دیوانگی و باجیراو مستانی اشاره کرد.

دیپیکا پادوکن فعالیت‌های مدلینگ خودرا از زمان کالج شروع کرد. در مدت کمی توانست عنوان model of the Year را بدست بیاورد. بعدها او در موزیک ویدئوی هیمیش ریشمیا با نام «نام هه درا» حضور پیدا کرد. در سال ۲۰۰۰ دیپیکا نقش کوچکی را در فیلم تامیل زبان Snegithiye بازی کرد.

در سال ۲۰۰۶ او اولین فیلم خود را با نام آیشواریا (که فیلمی متعلق به سینمای کاندالا بود) بازی کرد؛ و در سال ۲۰۰۷ هم او درفیلم بلاک باستر ام شانتی ام به همراه شاهرخ خان ایفای نقش کرد. درسال ۲۰۱۲در فیلم کوکتل همراه با سیف علی خان و دایانا پنتی بازی کرد و نظرات مثبتی از منتقدین دریافت کرد.

سال۲۰۱۳یک سال پرکار برای وی بود. چهار فیلم Race2 ٬ رام لیلا،قطار چنای و جوانی و دیوانگی در این سال اکران شدند و همراه با موفقیت‌های مالی (باکس آفیس) و افتخاری(جوایز جشنواره ها) برای وی بودند.

 

سپس در سال۲۰۱۴وی بار دیگر در فیلم موفقی از فرح خان همراه شاهرخ خان ظاهر شد و زوج این دو بار دیگر توسط مردم انتخاب و مفتخر دریافت جایزه شد.درسال ۲۰۱۵دوباره مثلث طلایی رام لیلا یعنی سانجی لیلا بانسالی(کارگردان) ،دیپیکا پادوکن و رانویر سینگ گرد هم آمدند.این بار به همراه پریانکا چوپرا فیلم باجیراو-مستانی اکران شد و موفقیت دیگری در کارنامهٔ دیپیکا ثبت شد.

 

 

همچنین در همین سال فیلم پیکو به کارگردانی شوجیت سرکار و بازی دیپیکا پادوکن و امیتاب باچان و عرفان خان بر روی صحنهٔ سینما رفت که جوایز فیلم فیر و آیفا۲۰۱۶ را برای وی رقم زد.فیلم دیگر دیپیکا در این سال تماشا(فیلم) با بازی رانبیر کاپور و کارگردانی امتیاز علی بود.

سال۲۰۱۶ سال ورود دیپیکا پادوکن به سینمای هالیوود بود.وی در فیلمی به نام سه ایکس ۳: بازگشت ژاندر کیج همراه با وین دیزل به صحنه رفت و نامزد people choice awards شد. در سال ۲۰۱۷بار سوم مثلث بانسالی،پادوکن و سینگ تشکیل شد و به همراه شاهد کاپور ،ادیتی رائو حیدری و جیم سارب فیلم پادماواتی که بعداً اصلاحیه خورد و پدماواتی نامیده شد ایجاد شد اما به دلایل اعتصاب راجپوتها اکران این فیلم به سال ۲۰۱۸ تعویق یافت و در ژانویهٔ ۲۰۱۸ بر روی سینماها رفت.بازی وی در این فیلم از سمت بسیاری از منتقدین،بازیگران دیگر و مردم مورد ستایش قرار گرفت.

فیلم آیندهٔ وی به کارگردانی ویشال باردواج همراه با بازی عرفان خان است. از جمله جوایز او بهترین بازیگر تازه‌وارد برای فیلم ام شنتی ام در سال ۲۰۰۷ است و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن فیلم فیر برای نقش آفرینی در فیلم‌های رام لیلا و پیکو(فیلم) می‌باشد. دیپیکا پادوکن علاوه بر حرفهٔ بازیگری یک بازیکن بدمینتون حرفه‌ای نیز می‌باشد.وی همچنین سفیر تبلیغاتی چندین برند مشهور از جمله لورئال و تیسوت است.

پادوکن، در سال ۲۰۰۷ و با بازی درام شنتی ام برندهٔ بهترین نقش مکمل زن جایزه فیلم‌فیر شد و این موفقیت در ۲۰۱۰ با بازی در فیلم(Love Aaj Kal) و نامزد شدن وی برای دریافت بهترین بازیگر نقش اول زن جایزه فیلم‌فیر تکرار شد. پادوکن نهایت در سال ۲۰۱۳ با بازی در سه فیلم جوانی و دیوانگی ، قطار چنای ، Ram-Leela و نامزد شدن برای آن‌ها در جایزه فیلم‌فیر رکوردار شد. و سرانجام برای بازی در عشق ماورایی رام و لیلابرندهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن شد. در سال ۲۰۱۵ با بازی در نقش پیکو در فیلم piku برندهٔ دریافت بهترین نقش اول زن شد.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا