چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های جدیدی از بهاره رهنما و دوستانش در جشن کریسمس

در این پست، عکس هایی جدیدی از بهاره رهنما را در کنار دوستان خود و در جشن کریسمس خواهیم دید! کریسمس یکی از بزرگ ترین جشن‌ های دنیا است و بسیاری عقیده دارند که بزرگ ترین جشن در جهان است! کریسمس جشنی ویژه پیروان دین مسیحیت است که همه ساله و همزمان با آغاز سال نوی میلادی برگزار می شود. با ما همراه باشید.

بهاره رهنما در جشن کریسمس

جشن کریسمس از تاریخ ۲۴ یا ۲۵ ماه دسامبر یعنی ۳ و ۴ دی ماه آغاز می شود و حدود ۱۲ روز به طول می انجامد. کریسمس امروزی به احتمال زیاد در اواسط سده ی پانزدهم میلادی در کشور آلمان آغاز گردید که درخت کریسمس در آن مورد استفاده قرار گرفت!

پیش از آغاز کریسمس درخت های سرو، کاج و در برخی مواقع درخت های بلوط را با وسایل مختلف می آرایند. به طور کلی در این جشن، وسایلی را به کار می برند که نشان دهنده آغاز بهار، شادی و تولد حضرت مسیح باشد. علاوه بر این، درخت کریسمس یا درخت نوئل را با شمع تزیین می کنند تا نشانی باشد از تولد حضرت مسیح و روشن شدن دنیا به دلیل وجود او.

ادعا می‌ شود که نخستین درخت کریسمس در سال ۱۵۱۰ میلادی در ریگا، کشور لتونی ساخته‌ شد. در قرن هجدهم میلاد، روشن کردن درخت توسط شمع‌ ها آغاز شد و موقعی که برق اختراع شد، برق توانست به وسیله چراغ‌ های کریسمس جایگزین شمع شود. علاوه بر این، یک فرشته یا ستاره ممکن است در بالاترین قسمت باشد که نشان دهنده ی میزبان فرشتگان است یافرشته بیت لحم از تولد حضرت عیسی (ع) است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا