چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های دیدنی از میلاد میرزایی بازیگر سریال شرم

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز، میلاد میرزایی بازیگر محبوب و تازه کار ایرانی در اولین حضورش در عرصه بازیگری مقابل دوربین عزیزالله حمید نژاد در سریال بانوی عمارت رفت و ایفاگر نقش رشید عاشق پیشه فخرالزمان بود. او به تازگی در سریالی به نام شرم حضور پیدا کرده است.
میلاد میرزایی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۹، بازیگر ایرانی است. میلاد میرزایی علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و موسیقی نیز فعالیت دارد.  میلاد میرزایی فرزند سوم و آخر خانوده است که یک خواهر و برادر بزرگ تر از خود به نام های فاطمه و محمد دارد.
میلاد میرزایی

علاقه میلاد میرزایی به هنر به دوران کودکی او باز می گردد. میلاد صدای خوبی داشت و همین موضوع مقدمه ای برای ورود او به دنیای هنر گردید.

میلاد میرزایی دانش آموخته رشته بازیگری می باشد. وی ابتدا فعالیت هنری خود را از سال ۸۳ از تئاتر شروع کرد و بعد از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد. و در سال ۹۴ در اولین فیلم سینمایی خود به نام ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد.

میلاد میرزایی با بازی در سریال بانوی عمارت در سال ۹۵ و با بازی در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، رامتین خداپناهی و نیکی نصیریان به شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری، دوبلور، گوینده رادیو و همچنین در زمینه موسیقی و عکاسی نیز فعالیت دارد.

عکس های میلاد میرزایی

     

    میلاد میرزایی در سریال شرم

     

    میلاد میرزایی در سریال شرم

     

    میلاد میرزایی در سریال شرم

     

    میلاد میرزایی در سریال شرم

     

    میلاد میرزایی در سریال شرم

     

    میلاد میرزایی در سریال شرم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا