چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های دیده نشده از سارا منجزی بازیگر و مدل سرشناس کشورمان

سارا منجزی بازیگر خوش چهره کشورمان که با سریال کلاه پهلوی به تلویزیون معرفی شد به تازگی عکس های از خود در صحفه شخصی اش منتشر کرده که نشان می دهد وی مدل برند های مختلف می باشد. در ادامه عکس های از این بازیگر جذاب و سرشناس ایرانی را مشاهده کنید.

مدلینگ سارا منجزی بازیگر جوان ایرانی

سارا منجزی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۶ مهرماه سال ۱۳۶۱ در اهواز می باشد و ۳۵ سال سن دارد و اصالتا اهل اهواز است. وی فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی است.

سارا منجزی با انتشار عکس های مدلینگ خود در صحفه شخصی اش نوشت : آدم هر چی میره جلوتر آدمهای زیادی رو دیگه نمیشناسه

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. از بازیگری به شهرت رسیده و حالا در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. سارا منجزی پور دو برادر داشته و علاوه بازیگری و مدلینگ به طراحی لباس نیز مشغول است. از دوستان نزدیک او می‌توان به فریبا نادری و هلیا امامی اشاره کرد.

گفتنی است وی به واسطه محمدرضا شریفی نیا وارد سینما شد و حضور او در فیلم خنده در باران در سال ۹۰ اولین تجربه بازیگری او در سینما و سریال کلاه پهلوی اولین سریال او  می باشد. او یک برادر به نام علی دارد که او هم وارد سینما شده است.

سارا منجزی بازیگر جوان و برادرش علی

من و علی خیلی به هم نزدیک و وابسته هستیم. البته یک برادر دیگر هم داریم که خیلی عشق است اما از آنجا که علی بچه کوچک خانواده است یک جور دیگری دوستش داریم. او بچه موفقی است و امیدوارم همیشه هم موفق باشد. یادم هست یک سال می‌خواستم به اهواز بروم از او خواستم همراهم باشد تا در راه با هم حرف بزنیم و صحبت کنیم تا حوصله‌ام سر نرود و احساس تنهایی نکنم اما او از خود تهران تا اهواز را در خواب بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا