چهره هاسلبریتی خارجی

عکس های دیده نشده از سلبریتی های خارجی و معروف!

اینستاگرام، این روز‌ها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی‌ها شده است. بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی‌های قرن ۲۱ تبدیل شده است.

حتی گاهی اوقات عکس‌هایی به اشتراک می‌گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می‌شوند، توجه رسانه‌ها و مردم به آن‌ها جلب می‌شود و شهرت بیشتری نیز برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند.

در این مطلب ما سعی داریم گزیده‌ای از عکس‌های چهره‌های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

این روز‌ها همه‌ی چهره‌ها به نوعی در حال مقابله با نژادپرستی هستند و در تظاهرات‌ها شرکت می‌کنند. مدونا هم با پای آسیب‌دیده به تظاهرات رفته.

مدونا

شکارِ لحظه‌ی به موقع عکاس از لحظه‌ی برخورد انگشت کوچک بلا تورن، هنرپیشه‌ی هالیوودی به پایه‌ی مبل!

بیلا ثورن

عکس جدید نیکولاس هولت برای مجله‌ی Emmy به مناسبت پخش سریال the Great که با نگاهی طنز به زندگی کاترین کبیر، ملکه‌ی روسیه، در ۲۰ سالگی‌اش می‌پردازد. نقش کاترین کبیر را هم ال فانیگ بازی می‌کند.

نیکولاس هولت

کانر مک‌گرگور، مبارز ایرلندی، بازنشستگی‌اش در سن ۳۱ سالگی را اعلام کرد.

کانر مک گرگور

با فشاری که در قسمت بازو‌های دوئین جانسون مشاهده می‌کنیم، یا باید فکر پوشیدن هر لباسی به جز رکابی را از سرش بیرون کند یا به فکر خیاط اختصاصی برای خودش باشد!

دوئین جانسون (راک)

سلفی کری واشینگتن، هنرپیشه هالیوودی، با رفقایش در حال خوشگذرانی.

کری واشینگتون

به نظر می‌آید که جی‌جی حدید خیلی بیشتر از هوادارانش برای گرفتن عکس سلفی با آن‌ها ذوق دارد!

جی جی حدید

دانیل آلوس یا همان دنی آلوزِ خودمان انقدر برای پیاده‌روی با سگش ذوق و شوق داشته که از هر جفت از کفش‌هایش یک لنگه را برداشته و پوشیده!

دنی آلوز

کریس رونالدو در نقش علی‌بابا و هر یک از اعضای خانواده نیز در نقش شخصیت‌های کارتونی! واقعا تعطیلی لیگ‌های فوتبال و دوری از میادین، چه بلایی سر ستاره‌های فوتبال ما آورده؟!

کریس رونالدو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا