چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های زیبا از سوگل خلیق بازیگر ترنس سریال همگناه

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز، سوگل خلیق هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. وی فارغ ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. خانم بازیگر فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و تاکنون در سریال دل دار، پرواز در ارتفاع صفر و فیلم سینمایی مردن در آب مطهر نقش آفرینی کرده است.

سوگل خلیق

شروع فعالیت هنری اش

سوگل خلیق متولد ۱۶ آبان ۱۳۷۰ است و در رشته کارگردانی در دانشگاه تهران درس خوانده‌ اما دوره‌هایی که خارج از دانشگاه گذارنده عامل اصلی پیشرفتش بوده‌ است.

او اولین کار هنری‌اش را در سال ۹۳ انجام داد و در واقع فیلم سینمایی دو او را به دنیای بازیگری و سینما معرفی کرد.

سوگل خلیق

خانم خلیق در واقع بازیگری را از بازی در تئاتر‌های دانشجویی آغاز کرد اما ورود حرفه‌ای او به دنیای بازیگری با فیلم دو ساخته سهیلا گلستانی بود.

او بعد از این فیلم و با توجه به موفقیتی که در ان به دست آورده بود برای فیلم خماری انتخاب شد. او در این فیلم نقش دختری را بازی می‌کند که عاشق آهنگسازی است و برای این که راهش را دنبال کند و برای دنبال کردن این آرزو به سفارت اتریش میرود و …

فعالیت‌های سوگل فقط در سینما نبوده‌ او در سریال پرواز درارتفاع صفر درجه و نجوا ایفای نقش کرده‌ و در هر دو بسیار موفق بوده است. سوگل خلیقی از هنرمندان تازه‌کار ی است همه ی ی تمرکز زندگی‌اش را روی پیشرفت در کارش گذاشته‌ است.

سوگل خلیق

 

سوگل خلیق

 

سوگل خلیق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا