چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های منشوری و بدون حجاب از تینا آخوند تبار بر روی رینگ بوکس

در این مطلب از مجله اینترنتی کولاک تصاویری از تینا آخوند تبار مشاهده می کنید که نشان می دهد بازیگری را کنار گذاشته و به سمت بوکس رشته ورزشی مورد علاقه اش رفته است که برایش آرزوی موفقیت می کنیم، با ما همراه باشید تا درباره این بازیگر خوش چهره سینما بیشتر بدانیم.

بیوگرافی تینا آخوند تبار

تینا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران متولد ۵ خرداد سال ۱۳۶۶ فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری است، بجز عرصه هنر او یک ورزشکار حرفه ای بوکس می باشد. تینا آخوند تبار در خانواده ای مرفه متولد شد. نام شناسنامه ای وی پونه است و خانواده او را با این نام صدا میزنند. تینا اسمی بود که خودش به آن علاقه داشت و در فضای بازیگری با نام تینا شناخته شده است. خانواده تینا اصالتاً اهل روستای سراسب استان مازندران شهرستان نور می باشند.

ازدواج تینا آخوندتبار

در مورد مجرد و یا متاهل بودن تینا آخوندتبار منبع موثقی وجود ندارد اما اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. البته مدتی با انتشار عکسی از تینا آخوندتبار و حامد کمیلی خبر ازدواجشان بر سر زبان ها بود . این عکس توسط عکاس منتشر شد و حامد کمیلی در توضیح آن گفت : ما قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این عکس به هم محرم بودیم. در هر صورت ازدواج تینا آخوند تبار و حامد کمیلی انجام نشد و با گذشت زمان ماجرای ازدواجشان فراموش شد.

شروع فعالیت هنری

آخر های دانشگاهم بود که به پیشنهاد یکی از دوستانم در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کردم پس از گذراندن یک دوره کوتاه، اولین فیلم سینمایی را در سال ۱۳۸۸ بنام طلاق به سبک ایرونی با آقای حامد کمیلی بازی کردم

شهرت تینا آخوند تبار

با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم های سینمایی رسوایی در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مسعود ده نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی به شهرت رسید

عکس های جدید تینا آخوندتبار

تینا آخوند تبارتینا آخوند تبارتینا آخوند تبارتینا آخوند تبارتینا آخوند تبارتینا آخوند تبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا