چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس هنری بهاره افشاری همراه با پسر خانه دهه هشتادی اش

عکس هنری بهاره افشاری – بهاره افشاری با منتشر کردن عکس جدید از خود به همراه پسر خانه دهه هشتادی اش صفحه شخصی خود را بروز کرد. بهاره افشاری یک برادر دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

پسر خانه دهه هشتادی اش بهاره افشاری

پسر خانه دهه هشتادی اش بهاره افشاری

بارها گفته ام عاشق نسل شما هستم چون میدانم شما چه نسل عجیبى هستید .شما هر آنچه نباید رو دیدید و شنیدید . شما مرزهاى جهان را با فضاى مجازى عبور کردید و در ذهنتان بارها مقایسه کردید .گرچه میدانم تلخ هستید از حجم اتفاقات …گرچه میدانم بزرگتر از آنچه باید هستید ،گرچه میدانم کودکى نمیکنید اما خوشحالم، چون شما مردها و زنان آینده اینجایید .
شما قاضى میشوید ، وکیل میشوید ،سیاستمدار میشوید و وزیر بهداشت و پزشک و هنرمند میشوید و شما نجات میدهید شما هر آنچه دیدید و شنیدید رو انجام نمیدهد .مخصوصا “پسرهایمان “شما رنج مادرانتان و زنان را اینروزها خوب دیدید من مطمیٔنم شما پدرانى بینظیر و همسرانى محترم خواهید بود و کمک میکنید تا زنان و دخترانى موفق تر و عاشق تر داشته باشیم.
بخند پسر جان بخند دختر نازنین شما ناجى هستید آینده نزدیک است.
با عشق براى نسل که دوستش دارم

عکس هنری بهاره افشاری همراه با پسر خانه 

عکس هنری بهاره افشاری همراه با پسر خانه 

هاجَستَمو واجَستَم بهاره ه ه دیدم نشستم

عکس هنری بهاره افشاری

عکس هاس جدید و زیبای بهاره افشاری

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا