اخبار داغسیاسی

عکس و سوابق علی اشرف ریاحی داماد فراری وزیر + بیوگرافی علی اشرف ریاحی داماد نعمت زاده

علی اشرف ریاحی داماد نعمت زاده کیست؟ عکس و سوابق علی اشرف ریاحی داماد فراری وزیر همچنین بیوگرافی علی اشرف ریاحی داماد نعمت زاده وزیر سابق صنعت. علی اشرف ریاحی، داماد نعمت زاده وزیر صنعت دولت یازدهم و یکی از متهمان فساد ۶.۶ میلیارد یورویی پتروشیمی، متواری شده است.

عکس و سوابق علی اشرف ریاحی
عکس و سوابق علی اشرف ریاحی
 علی اشرف ریاحی متهم به معاونت در اخلال کلان در نظام اقتصادی و تحصیل مال از طریق نامشروع است. گفته می‌شود وی همسرش زینب نعمت زاده را به همراه فرزندش روانه یک کشور خارجی کرده و خودش به دلیل ممنوع الخروجی در داخل کشور متواری شده است. متهمان پرونده فساد پتروشیمی، عواید حاصل از مبلغ ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو ارز حاصل از فروش محصولات پتروشیمی را به علاوه پورسانت‌هایی به جیب زده اند.
علی اشرف ریاحی مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی دفتر دبی یکی از متهمان اصلی پرونده ارز‌های دولتی پتروشیمی داماد محمدرضا نعمت ‌زاده و همسر زینب نعمت ‌زاده دختر وزیر سابق است. اشرف ریاحی از همکاران اصلی مرجان شیخ ‌الاسلام و محسن احمدیان بوده است که نقش قابل توجهی در سوء استفاده از پول‌ های پتروشیمی داشته است.
البته هنگامی که بحث ارتباط داشتن ریاحی با خانواده وزیر سابق مطرح شد، او تصریح کرد که سال ۱۳۹۵ شمسی رابطه خویشاوندی او با خانواده نعمت ‌زاده ایجاد شده است و از آن موقع تاکنون هیچ قراردادی منعقد نکرده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا