سرگرمی

عکس پروفایل قهرمانی رئال مادرید در لالیگا ۲۰۲۰ + عکس نوشته و استوری رئال مادرید

عکس پروفایل قهرمانی رئال مادرید در لالیگا ۲۰۲۰ به همراه عکس نوشته و استوری رئال مادرید قهرمان لیگ سراسری اسپانیا به رهبری زین الدین زیدان در اینجا.  رئال مادرید با پیروزی مقابل ویارئال قهرمانی خود در رقابت های لالیگا را قطعی کرد؛ موضوعی که باعث شد سی و چهارمین جام لالیگایی نیز به ویترین پر افتخار ترین باشگاه فوتبال اروپا اضافه شود.

پروفایل قهرمانی رئال مادرید
پروفایل قهرمانی رئال مادرید

بعد از این قهرمانی رئالی ها جام لالیگا را دریافت کرده و به جشن و پایکوبی در آلفردو دی استفانو پرداختند اما این پایان کار نبود و بازیکنان و اعضای این تیم بعد از این مراسم در کمپ والدیباس باقی ماندند تا شام قهرمانی را هم در کنار یکدیگر صرف کنند.

البته خانواده بازیکنان و کادر فنی رئال مادرید در این مراسم شام حضور نداشتند چرا که باشگاه اعلام کرد که باید پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شود و به همین خاطر این ضیافت شام تنها در حضور خود اعضای تیم اول رئال مادرید انجام شد.

نکته جالب دیگر اینکه بازیکنان و اعضای لوس بلانکوس می‌توانستند یک رستوران مجلل و بسیار دور تر از کمپ والدیباس را برای مراسم شام انتخاب کنند اما آنها مسئولیت پذیری خوبی از خود نشان داده و ترجیح دادند که به مسائل بهداشتی احترام گذاشته و در همان والدیباس باقی بمانند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا