چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس پریا عرب‌زاده و زلاتکو دالیچ حاشیه ساز شد

در فضای مجازی انتشار عکس پریا عرب زاده با چهره ها بسیار معمول است. از جمله این چهره ها زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی است که باعث شایعات زیادی هم شد! اما این دو چهره چطور یکدیگر را ملاقات کردند؟

چندی قبل و در دوره مربیگری برانکو در پرسپولیس، شاگردان برانکو وقتی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده بودند با ارائه یک نمایش بی‌نقص  اولین برد آسیایی خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند.

پیروزی ۲_۰ پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان آن هم با دو گل استثنایی شب فوق‌العاده‌ای را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان آورد. اما بازی سه شنبه شب گذشته سرخ‌پوشان نیز با حواشی خاصی همراه بود.

برگزاری بازی در کشور ثالثی چون امارات باعث شد تا هواداران ایرانی زیادی به استادیوم بروند، در این بین حضور دو نفر حواشی خاصی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

پریا عرب‌زاده، مدل معروف ایرانی که در دبی زندگی می‌کند بازی سه شنبه گذشته شاگردان برانکو را از نزدیک تماشا کرد. گویا این شخص که سابقه انتخاب به عنوان شایسته‌ترین دختر جهان را نیز در کارنامه دارد طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است و اکثر دیدارهای این تیم در حوزه خلیج فارس را از نزدیک تماشا می‌کند.

در حاشیه این بازی زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی و دوست بسیار نزدیک برانکو نیز تماشاگر ویژه بازی بود. این دو از طریق یک واسطه به یکدیگر معرفی شده و عکسی به یادگار می گیرند.

البته عرب‌زاده علاقه خاصی به سبک بازی شجاع خلیل‌زاده دارد و این موضوع را بارها در اینستاگرامش مطرح کرده است و گل  زیبای خلیل‌زاده حسابی او را سر شوق آورد.

پس از اتمام بازی شایعات عجیبی در خصوص این مدل در استادیوم به وجود آمد و خیلی‌ها از علاقه ﭘﺮﯾﺎ ﻋﺮﺏ ﺯﺍﺩﻩ به شجاع نوشتند!

عکس پریا عرب زاده با چهره ها
عکس پریا عرب زاده با چهره ها


همچنین بخوانید:

ماجرای رابطه شجاع خلیل زاده و پریا عرب زاده مدل ساکن امارات چیست؟

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا