سینماسینمای‌جهان

غیبت جنیفر لارنس در فیلم جدید «بازی‌های گرسنگی»

همه منتظر انتشار کتاب جدید سوزان کالینز

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

فیلم جدیدی از سری فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» در راه است. البته این بار به نظر می‌رسد تماشاگران باید به  غیبت کتنیس اوردین (جنیفر لارنس) در این فیلم عادت کنند.

استودیو لاینزگیت طی بیانیه‌ای اعلام کرد در حال کار بر روی یک فیلم جدید از سری «بازی‌های گرسنگی» است که فیلمنامه آن برگرفته از یک کتاب داستان است.

جو دارک، رئیس استودیوی لاینزگیت، گفت: «دل توی دلمان نیست تا کتاب جدید سوزان کالینز درمورد بازی‌های گرسنگی منتشر شود. برای انتشار این کتاب و تبدیل آن به فیلمنامه لحظه‌شماری می‌کنیم.»

سوزان کالینز نویسنده کتابی که داستان فیلم جدید «بازی‌های گرسنگی» براساس آن تبدیل به فیلمنامه شده است، گفت: «داستان جدید طی روزهای تاریک ده سال بعد از زمانی است که شهروندان برای زنده ماندن شروع به کشتار یکدیگر کردند.»

او گفت: «در این کتاب من طبیعت بشر را مورد بررسی قرار دادم که همان نیاز تاریخی به نجات یافتن و بقا در زمان وقوع حوادث مختلف است. طی روزهای شورش افراد جدیدی در این فیلم معرفی می‌شوند و شنونده داستان زندگی آنها خواهیم بود.»

فیلم جدید از این مجموعه در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. ‌تقریبا ۱۰ سال پس از آخرین ساخته این مجموعه به نام «Mockingjay».

چهار فیلم از مجموعه «بازی‌های گرسنگی» با حضور جنیفر لارنس به عنوان کتنیس اوردین، استنلی توچی، فیلیپ سیمور هافمن و جولین مور تاکنون اکران شده و فروش تقریبی آنها در سطح جهان حدود ۳ میلیارد دلار بوده است.

اولین فیلم از این سری به نام «The Hunger Games» چهاردهم سپتامبر ۲۰۰۸ در سینماهای امریکا اکران شد. بودجه ساخت این فیلم ۷۴ میلیون دلار بود و با فروش نهایی ۶۹۵ میلیون دلار به کار خود در سینماهای امریکا پایان داد.

نام دومین فیلم از این سری «Catching Fire» بود که اول سپتامبر ۲۰۰۹ در سینماهای امریکا اکران شد. بودجه تولید این فیلم ۷۸ میلیون دلار بود و فروش نهایی آن ۸۶۵ میلیون دلار.

سومین فیلم نیز به نام «Mockingjay» در ۲ قسمت در سینماهای امریکا اکران شد. فروش قسمت اول آن ۷۵۵ میلیون دلار و فروش قسمت دوم آن ۶۵۴ میلیون دلار بود.

از آن زمان تاکنون فیلم جدیدی از سری «بازی‌های گرسنگی» تولید نشده است.

منبع: CNN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا