اجتماعیاخبار داغ

فاطمه علایی کارشناس بیهوشی فوت شده در حادثه کلینیک سینا اطهر که بود؟ + عکس

به گزارش کولاک نیوز ، شامگاه ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به دلیل آتش سوزی و انفجار در محل حادثه مرکز پزشکی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران ، عده ای از هموطنانمان (۱۹ نفر) جان باختند! در ادامه توضیحاتی درباره فاطمه علایی ، کارشناس بیهوشی فوت شده در حادثه کلینیک سینا اطهر خواهیم داشت:

فاطمه علایی ، کارشناس بیهوشی فوت شده در حادثه کلینیک سینا اطهر شامگاه ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی حین انفجار اتاق عمل چشم از جهان فروبست؛ لازم به بیان است اسم او در بین جانباختگان جا مانده بود!

لازم به بیان است در حادثه انفجار کلینیک‌ سینا اطهر، دکتر اکبری متخصص گوش، حلق و بینی و همچنین دکتر سلطانپور متخصص بیهوشی جان باخته ‌اند. همچنین دکتر تورانی ، متخصص جراحی عمومی با گرایش پلاستیک و ترمیمی نیز متاسفانه در این حادثه فوت شدند.

طبق بررسی های انجام شده علت فوت جانباختگان حادثه کلینیک سینا ، مشتعل شدن کپسول های اکسیژن و بدنبال آن آتش سوزی و انفجار ، به دلیل شدت دود غلیظ این عزیزان دچار خفگی شدند.

مهدی فروزش ، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر اعلام کرد: ” از ۱۹ جسد آتش سوزی شب گذشته خیابان شریعتی تهران که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده‌اند، تاکنون ۱۴ جسد تحویل خانواده‌ها شده است. تمام ۱۹ جسد از جانباختگان حادثه آتش سوزی شب گذشته در کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران (۱۵ نفر زن و ۴ نفر مرد) که به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک ارجاع شده بود، با تلاش کارشناسان پزشکی قانونی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و جواز دفن هم صادر شد و از این تعداد تاکنون ۱۴ نفر با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول شده و ۵ نفر دیگر هم بستگان جانباختگان جهت تحویل به پزشکی قانونی مراجعه نکرده ‌اند. “

مهدی فروزش ، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ” از این تعداد ۱۷ نفر از کادر درمان و دو نفر از مراجعین هستند. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا