سرگرمی

فال امروز جمعه ۲ اسفند ۹۸ | فال متولدین ماه ها و روز تولد ۹۸/۱۲/۲

در این مطلب درباره فال امروز جمعه ۲ اسفند ۹۸ نوشته ایم. فال گرفتن و فال بینی از دیرباز مورد توجه بسیاری بوده است. در فال گرفتن برخلاف طالع بینی که جنبه علمی دارد، بخش سرگرمی و فان بسیار پر رنگ تر است. بسیاری از علاقه مندان به فال گیری می دانند این مقوله نمی تواند چندان جدی و محوری برای تصمیمات آینده باشد. ضمن تبریک و آرزوی شادی برای تمامی متولدین امروز، همه مخاطبان این مطلب را دعوت به مطالعه فال روز تولد و فال متولدین ماه ها می کنیم.

فال امروز جمعه 2 اسفند 98
فال امروز جمعه ۲ اسفند ۹۸

 

فال امروز متولدین فروردین

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %
ستاره اقبال ۶۸ شرقی
فال :شما باید از چند نفر معذرت خواهی کنید! و یا حداقل باید قول‌هایی که بهشان عمل نکرده‌اید را اجرا کنید. حتی اگر قبلاً قصد و نیت خوبی داشتید، ولی به خاطر مشکلات عدیده از مسیر اصلی خود خارج شده‌اید. ولی بالاخره این ایام نیز می‌گذرد.

فال امروز متولدین اردیبهشت

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %
ستاره اقبال ۶۰ جنوبی
فال:گر چه سیاره حاکم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یک ردیف قرار گرفته اند تا روحیه دیگران را تقویت کنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.

فال امروز متولدین خرداد

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %
ستاره اقبال ۷۱ شمالی
فال: امشب عطارد یعنی سیاره بخت شما تحت تاثیر سیاره ژوپیتر قرار می‌گیرد و هر فکر خیلی کوچک و بی اهمیت را تبدیل به رساله ای کاملا فلسفی می‌کند! شما حالا می‌توانید هر چیزی را با استدلال‌های عقلی توجیه کنید و این موضوع شما را تبدیل به مذاکره کننده ای موثر میی کند. اما متاسفانه دیدن جنبه منفی یک موضوع برای شما خیلی سخت است و شاید خیلی دیر شود.

فال امروز متولدین تیر

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%
ستاره اقبال ۹۹ غربی
فال: حالا که شما می‌توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای این موضوع صرف کرده‌اید را آزاد کنید.

فال امروز متولدین مرداد

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%
ستاره اقبال ۸۱ شمالی
فال: شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

فال امروز متولدین شهریور

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%
ستاره اقبال ۷۰ شرقی
فال: خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید.

فال امروز متولدین مهر

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %
ستاره اقبال ۵۰ شمالی
فال: ممکن است با یکی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. کاملاً واضح است که این مشکل مربوط به شما نیست، برای اینکه دوست داشته‌اید که از مجادله‌ها دوری کنید. حتی اگر با صحبت کردن هم توانستید این مشکل را حل کنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید که شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید

فال امروز متولدین آبان

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %
ستاره اقبال ۱۱۱ شمالی
فال: شما اگر بخواهید تفاوت‌های وسیع بین احترام به گذشته و نیازتان برای تغییر را با هم تطبیق دهید، به چالش خواهید خورد. موقعیت قوی و محکم شما در هر دو بخش ممکن است افراد دیگر را گیج و یا آشفته کند، برای اینکه شما قادر هستید هر دو روی سکه را ببینید!

فال امروز جمعه 2 اسفند 98
فال امروز جمعه ۲ اسفند ۹۸

فال امروز متولدین آذر

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %
ستاره اقبال ۲۰ جنوب شرقی
فال: حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید

فال امروز متولدین دی

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%
ستاره اقبال ۵۹ شرقی
فال: شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید.

فال امروز متولدین بهمن

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%
ستاره اقبال ۸۹ شمالی
فال: قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید باید بدانید که برنامه ریزی کردن برای یک تعطیلات عالی مدتی زمان می برد. اما حتی اگر مسافرت رفتن تبدیل به مبارزه ای پوچ و بی فایده یا خیالی و واهی شد، از فکر و رویای مسافرت دست نکشید. تسلیم نشوید؛

فال امروز متولدین اسفند

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%
ستاره اقبال ۱۱۷ غربی
فال: حتی اگر به فکر توجیه کردن رفتارتان باشید، باز هم امکان دارد افراد دیگر پریشانی شما را ببینند. شاید دلیل پریشانیتان این باشد که قصد دارید کارهای زیادی را با هم انجام دهید و کسی هم به غیر از خودتان نمی‌تواند ارتباط آنها را با هم درک کند.


⇐ برای دیدن موارد بیشتر در خصوص فال به لینک برچسب های فال و طالع بینی و همچنین فال روزانه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا