سرگرمی

فال عشق و ازدواج بهمن ماه ۱۳۹۸ | طالع بینی عشق

در ادامه این مطلب از سایت کولاک فال عشق و ازدواج خود را می توانید مطالعه فرمایید و از آینده رابطه احساسی خود باخبر شوید. انسان همیشه در جستجو قوانینی بوده است تا بتواند با کمک آن به اسرار زندگی پی ببرد بنابراین از گذشته تاکنون روش های فال و طالع بینی زیادی وجود داشته است . در قرون اولیه برای آینده نگری انسان ها از ستارگان و سفیده تخم مرغ و بعضی از خطوط دست و … استفاده می کردند تا بتوانند از اضطراب و نگرانی خارج شوند و از آینده مطلع گردند.

فال عشق

فروردین

این کارت به طور کلی یک کارت بدبختی یا مشکلات به حساب می آید. مسائل عشقی شما (یا مسائل عشقی مطلوبتان) ممکن است با دشواری همراه باشد. این کارت با پایان های سخت مرتبط است.

اردیبهشت

این کارت هشدار می دهد که ممکن است کورکورانه چیزی را بپذیرید که باید بیشتر نسبت به آن محتاط باشید. مداخلاتی ممکن است وجود داشته باشد و بهتر است مواظب فریب ها و بدخواهی ها باشید.

خرداد

این کارت نشان دهنده یک مرد مو بور یا سفید مو یا یک مرد است که علائم عنصر خاک (برج ثور، برج سنبله یا برج جدی) در نمودارش غالب هستند. این یک مرد با اقتدار، با منزلت یا با تاثیر است. اگر از دیدگاه منفی نگاه کنیم، ممکن است خیلی کله شق باشد. یا اینکه: این کارت نشان دهنده بلوغ و واقع بینی است.

تیر

این کارت نشان دهنده آن است که شما خیلی نگران پرسش مطرح شده خود هستید. بعضی اوقات این کارت به معنای آن است که اخباری در مورد موضوع مورد نظرتان دریافت خواهید کرد که نمی خواهید آن را بشنوید. سعی کنید مثبت تر باشید و حالات و انتظارات منفی را از خود دور کنید!

مرداد

این کارت یک مرد را توصیف می کند. این مرد شخصی است که در موردش دارید فکر می کنید، شخصی است که خیلی با مسئله مورد نظر شما مرتبط است، یا شخص جدیدی است که در آینده نزدیک وارد زندگی تان می شود. این کارت نشان دهنده یک مرد مو تیره مهربان است؛ یا به معنای مردی است که علائم عنصر آتش (برج حمل، برج اسد، یا برج قوس) در نمودارش غالب است. یک مرد سخاوتمند و با روح. یا اینکه: این کارت نشان دهنده یک زندگی جنسی سالم است.

شهریور

این کارت، یک کارت مهم است که نشان می دهد پاداش خواهید گرفت و مشکلات اخیرتان راه را برای خوشبختی، اقبال مساعد و موفقیت باز و هموار می سازند! از خوشبختی و اخبار خوبی که این کارت برایتان می آورد، لذت ببرید.

فال عشق

مهر

این کارت، کارت عشق خالص و بی آلایش است! این کارت نشان دهنده عشق و خوشبختی در مسائل مربوط به پرسشتان است. ممکن است یک نامه عاشقانه دریافت کنید یا از شما دعوت شود. این کارت یک کارت بسیار مطلوب است که نشان می دهد دردسرها و مشکلاتتان از بین خواهند رفت و در موضوعات مربوط به عشق و محبت به خوشبختی زیادی می رسید.

آبان

این کارت یعنی ممکن است توصیه خیلی خوبی از شخصی مسن تر از خودتان در زمینه مسائل مرتبط با پرسشتان دریافت کنید. اگر از آن پیروی کنید، احتمال موفقیتتان بیشتر خواهد شد. در این زمان باید صبور باشید، چون این کارت نشان دهنده آن است که موفقیت به کندی بدستتان خواهد آمد. هیچ راه میانبری وجود ندارد.

آذر

آیا کمی احساس ناامیدی و مشکل می کنید؟ این کارت نشان می دهد که ممکن است خیلی زیاد به پرسشتان فکر می کنید و دچار سوءتفاهم می شوید. احتمالا این یک زمان خوب برای شروع چیزهای جدید نیست، چون به نظر می رسد مشکلات و تاخیرات کوچک مانع پیشرفتتان شوند.

دی

اگرچه این کارت موفقیت (معمولا از نوع مالی و کسب و کار) است، یک هشدار ذاتی در این کارت نهفته است: فعلا ممکن است با جنس مخالف خود مشکلاتی داشته باشید.

بهمن

این کارت، کارت تحقق آرزوها و رویاها است! چه چیزی می خواهید؟ این کارت نشان می دهد که آرزوهایتان تحقق خواهند یافت. لذت ببرید!

اسفند

این کارت نشان دهنده احتمال فریب و یا شایعه است. این کارت می تواند به شکاف در روابط اشاره داشته باشد. اگر پرسش شما در زمینه یک موضوع عشقی است، این یک کارت هشدار دهنده است. بی وفایی یا جدایی بسیار محتمل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا