سرگرمی

فال نوستراداموس بهمن ماه ۱۳۹۸ | طالع بینی‌آنلاین نوستراداموس

در ادامه فال نوستراداموس که یکی از مطالب بخش فال و طالع بینی و جزء  پرطرفدارها محسوب می شود را مطالعه می کنید. پیش‌گویان زیادی در طول تاریخ بوده‌اند که بعضی از آنها نیز پیش‌بینی‌های درستی انجام داده اند ولی اسمی که با پیش‌گویی عجین شده، نام نوستراداموس است. وی عطار و پیشگوی اهل فرانسه بود که پیش بینی های مهمی را انجام داده است که به واقعیت تبدیل شده است.

فال نوستراداموس

متولدین فروردین

نشانه ای از گرفتاری. چشمان خود را باز نگه دارید و هشیار و مراقب باشید تا دچار دردسر نشوید.

متولدین اردیبهشت

احساسات و عواطفس پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.

متولدین خرداد

به کمک خلاقیت خود می توانید در کار خود به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کنید. احتمالا صاحب فرزند خواهید شد و خبرهای شادکننده ای دریافت می کنید

متولدین تیر

مشکلات و گرفتاریهایی در کمین شما یشسته اند. مراقب باشید که غافلگیر نشوید. در هرکاری که تصمیم به انجام آن دارید مواظب باشید.

متولدین مرداد

سفر در پیش دارید. از همان سفرهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی که خستگی و کسالت را از وجودتان خارج می کند. با روحبه ای شاد به استقبال این سفر بروید چون به آن احتیاج دارید.

متولدین شهریور

در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید مواضب آبروی خود باشید. ار دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و خرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

فال نوستراداموس

متولدین مهر

بخت و اقبال به شما روی می آورد. با اشخاص مهمی ملاقات خواهید داشت. دلچسپی در پیش روی دارید.

متولدین آبان

فردی شجاع, قوی و پر نفوذ هستید که خیلی زود رهبری را بر عهده می گیرید و هر کجا باشیددر راس امور قرار می گیرید. از قدرت خود برای کمک به دیگران بهره بگیرید.

متولدین آذر

به موفقیت مالی دست پیدا می کنید. در معامله ای که انجام می دهید سود می برید. البته باید مراقب باشید چون سهل انگاری باعث ضرر شما می شود.

متولدین دی

نماد بزرگی و قدرت. با پشتیبانب و کمک دوستان قدرتمند خود می توانید بر مشکلات غلبه کنید. ارتباط خوپ را با دیگران گسترش دهید تا نیروی بیشتری پیدا کنید.

متولدین بهمن

نماد فضولی و کنجکاوی بیش از حد. مراقب حرف زدن خود باشد و سفره دل خود را پیش هر کس باز نکنید چون ممکن است به ضرر شما تمام شود. کمی رازدار باشید.

متولدین اسفند

مراقب رفتارهای مشکوک همسرتان باشید. شاید قصد ازدواج مجدد داشته باشد. باید مواظب آبروی خود باشید وگرته دچار دردسر می شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا