سرگرمی

فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ | فال روزانه، فال قهوه، فال متولدین ماه ها، فال حافظ ۹۸/۱۲/۲۲

طالع بینی و فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ به همراه فال امروز متولدین ماه ها فال حافظ با تعبیر فال قهوه حرفه ای و فال روزانه امروز پنجشنبه ۹۸/۱۲/۲۲ را در همین مطلب بخوانید.

فال گرفتن و فال بینی از دیرباز مورد توجه بسیاری بوده است. در فال گرفتن برخلاف طالع بینی که جنبه علمی دارد، بخش سرگرمی و فان بسیار پر رنگ تر است. ما در این مطلب فال های پر کاربرد و پرطرفدار مثل فال روزانه و فال شبانه، فال قهوه و فال حافظ را منتشر کرده ایم.  ضمن تبریک و آرزوی شادی برای تمامی متولدین امروز، همه مخاطبان را دعوت به مطالعه فال امروز می کنیم.

فال روزانه

 

دوست عزیزی که ۲۲ اسفند به دنیا آمده ای… تولدت مبارک!

شما شخصی سخاوتمند، مؤدب، مهربان، مصمم، دارای قدرت تصمیم گیری بالا و همیشه آماده برای کمک به دیگران هستید. این ویژگی ها و رفتار دوستانه ی شما باعث می شوند خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوستی های ارزشمندی را آغاز کنید. امسال این دوستی ها و روابط می توانند در راه رسیدن به خواسته هایتان کمک قابل توجهی به شما بکنند. شاید ایده های خلاقانه ای که برای کسب درآمد بیشتر به ذهنتان می رسند نتایج مورد نظرتان را به همراه نداشته باشند، اما اگر اراده و پشتکار کافی داشته باشید در نهایت به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. امسال از لحاظ حرفه ای بسیار موفق خواهید بود. مسئولیت های جدیدی به عهده تان گذاشته خواهند شد که با انجام آنها به بهترین نحو ممکن تأیید رئیس و همکارانتان را به دست خواهید آورد. این موفقیت ای حرفه ای می توانند پاداش های زیادی از جمله ترفیع رتبه را برای شما به همراه داشته باشند. در اولین ماه از این سال جدید زندگیتان خبرهای بسیار خوبی را از شریک عاطفی خود دریافت خواهید کرد که باعث استحکام بیشتر رابطه ی شما خواهند شد. بهترین ماه های امسال فروردین، خرداد، تیر و شهریور خواهند بود.

 

فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸
فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین

امروز وقت آن فرا رسیده است که خیلی خوب و دقیق به حد و مرزها توجه کنید. شما باید یک مکالمه ی جدی با خودتان داشته باشید و برای کارتان، سلامتیتان، روابط خود با دیگران و به طور خلاصه هر جایی از زندگیتان که لازم می دانید حد و مرزهایی را مشخص کنید. این که بدانید چه وقت «نه» بگویید و به دیگران اجازه ندهید از حدودی که برایشان مشخص کرده اید فراتر نروند در حال حاضر در زندگی شما بسیار مهم و ضروری است. شما حتی باید «نه» گفتن به خودتان را هم یاد بگیرید و بدانید چه وقت هایی باید در برابر نفس خود و خواسته های غیر منطقی آن بایستید. این کار باعث خواهد شد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود مشاهده کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از این که واقعیت ها را پذیرفته و حواستان به آنچه دارد در زندگیتان می گذرد آگاه هستید اطمینان کامل پیدا کنید. شاید شما دارید مرحله ی ناخوشایند انکار را پشت سر می گذارید و حاضر به پذیرفتن واقعیت ها نیستید. چشم هایتان را خوب باز کرده و به دنیای اطراف خود با دقت نگاه کنید تا بتوانید خودتان را با واقعیت های زندگیتان تطبیق داده و شادی و رضایت خاطر را بار دیگر تجربه کنید. البته که همه چیز به همین سرعت و راحتی اتفاق نخواهد افتاد، اما نقش شما در این روند بسیار مهم خواهد بود. خودتان را با دلخوشی های موقتی و سطحی سرگرم نکنید و به دنبال خوشحالی و رضایت خاطر واقعی باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز یک جورهایی از آن روزهایی است که چیزهایی می بینید که چندان برایتان خوشایند نیستند و این موضوع هم بیشتر به خودتان برمی گردد تا دیگران! کارهایی که به تازگی و یا حتی در گذشته های دور انجام داده اید ذهنتان را به خود مشغول کرده و باعث می شوند که احساس شرمندگی و پشیمانی کنید. اجازه ندهید که این احساسات ناخوشایند روزتان را خراب کنند و این واقعیت را به خودتان گوشزد کنید که همه ی ما گاهی اشتباه می کنیم و آنچه اهمیت دارد این است که اشتباهات خود را تکرار نکنید. امروز مواظب رفتارتان با عشقتان باشید، اگر صبح که بی حوصله هستید با او بدرفتاری کنید تمام خوش اخلاقی ها و قربان صدقه های بعدیتان بی فایده خواهند بود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز به اهمیت عشق در زندگیتان خوب فکر کنید. همه چیز در جنگیدن برای به دست آوردن شخصی که دوست دارید و فتح قلب او با استفاده از استراتژی ها و سیاست هایی که آموخته اید خلاصه نمی شود. عشق می تواند نگرش شما به دنیای اطرافتان را تحت تأثیر قرار دهد و تشکیل دهنده ی بخش مهمی از شخصیت شما باشد. امروز احتمالا کارهای بسیار زیادی به عهده تان خواهند بود و مجبور خواهید بود برخی کارهایی که موعد آنها به سر رسیده است را تکمیل کرده و تحویل دهید و این می تواند بهانه خیلی خوبی برای فرار کردن از دست کسی باشد که با داستان هایش فقط وقتتان را هدر کرده و ذهنیتی اشتباه در شما ایجاد می کند.

فال روزانه متولدین مرداد

شما برای رضایت نفس خود کاری انجام داده اید که حالا از آن پشیمان هستید و به شدت احساس گناه و عذاب وجدان دارید. در واقع ناراحتی شما از این بابت است که با انجام این کار به یک نفر دیگر آسیبی وارد کرده و یا باعث ناراحتی و دل شکستگی او شده اید. به جای این که خودتان را با احساس گناه بیهوده و بی نتیجه شکنجه بدهید بهتر است با طرف مقابلتان صحبت کرده و در صورت لزوم از او عذرخواهی کنید. هر چه سریعتر این کار را انجام دهید به نفعتان است، چون در غیر این صورت تمام روز ذهنتان درگیر این ماجرا خواهد بود و نخواهید توانست روی هیچ کار دیگری تمرکز کنید و این موضوع برایتان دردسرساز خواهد شد.

فال روز متولدین شهریور

امروز داشتن دانش و آگاهی ویژگی بسیار مهمی برای شما خواهد بود و نیاز شدیدی به آن احساس خواهید کرد. اگر واقعا به دنبال این آگاهی و دانش هستید باید به جای این که هیاهو راه انداخته و به دنبال جلب توجه باشید ذهن خود را متمرکز کنید تا در سکوت و آرامش آنچه در جستجویش هستید را به دست بیاورید. این کار روی شناختی که دیگران از شما دارند نیز تأثی قابل توجهی خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که با انتقال دانسته هایتان به دیگران نه تنها آنها را از دانش خود بهره مند می کنید، بلکه خودتان هم از به اشتراک گذاری این آگاهی با آنها منافع بسیاری به دست خواهید آورد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز انگار هیچ کس نمی خواهد به حرف های شما گوش کند و هر چه بیشتر سعی می کنید صدایتان شنیده شود کمتر به شما اهمیت داده می شود. شرایط ایجاب می کنند که وارد عمل شوید و برای تغییر شرایط موجود اقدام کنید، ولی حس می کنید هر کاری که انجام می دهید هیچ تغییری در وضعیتتان به وجود نمی آید. با این حال نگرشتان را عوض کنید، دیر یا زود تغییرات مورد نظرتان ایجاد می شوند. حرف هایتان می توانند بدون آنکه منظور بدی داشته باشید دیگران را ناراحت کنند و یا بدون این که بخواهید حرفی می زنید که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد، این ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز مدام بعد از هر کاری یک کار دیگر را شروع می کنید و اگر این طور پیش بروید در پایان روز می بینید با وجود این که تمام روز در حال دویدن از این طرف به آن طرف بوده اید در نهایت کار چندانی را به انجام نرسانده اید. اگر کمی سیاست به خرج دهید می توانید این اوضاع آشفته را به نفع خودتان تمام کنید. هیچ کار تازه ای را پیش از به انجام رساندن کارهایی که در دست دارید شروع نکنید. امروز از آن روزهایی است که اگر یک نفر به شما بگوید ماست سفید است شما مخالفت کرده و می گویید سیاه است! دست از لجبازی بردارید و مواظب رفتارتان باشید، این کارها از شما بعید است، بیهوده دیگران را از خودتان دلخور نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز بیش از اندازه مثبت اندیش هستید و فکر می کنید هر وعده ای که به دیگران بدهید را می توانید عملی کنید. خوشبختانه شما امروز آنقدر خلاقیت دارید که به شما کمک می کند هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید. به میدان نبرد بین قلب و عقل خوش آمدید! البته امروز به احتمال زیاد جانب قلبتان را خواهید گرفت. احساسی که نسبت به عشقتان دارید را با سخنان زیبا بیان کنید و از تکراری شدن آنها هراسی نداشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

شما به شدت درگیر پیدا کردن راه حلی برای یک مشکل پیچیده هستید. چیزی که این چالش را برای شما حتی سخت تر هم می کند این است که بخشی از اطلاعات لازم برای حل این پازل را در دست ندارید و دلتان نمی خواهد تا زمانی که تصویر کاملی در این باره در ذهنتان ندارید تصمیمی در این رابطه بگیرید. پذیرفتن این که پیدا کردن راه حل برای این مسئله زمان می برد از فشاری که به شما وارد می شود خواهد کاست. با این حال تحقیقاتتان و جستجو برای یافتن حقیقت ادامه دهید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین بهمن

دلتان می خواهد خودتان را از موقعیتی که شما را محدود کرده است نجات دهید و فکر کردن به این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده است، ولی عاقلانه تر این است که کمی بیشتر صبر کنید. اگر حالا بخواهید به یک باره زندگیتان را زیر و رو کنید ممکن است مدتی طول بکشد تا اوضاع به روال عادی اش بازگردد. در حال حاضر منطق حکم می کند بی آن که وضعیتتان را ناگهان به طور کلی تغییر دهید تنها تغییراتی جزئی در آن ایجاد کنید تا وضعیتتان قابل تحمل تر شود. بهترین نقشه ها هم اگر در زمان مناسب به اجرا گذاشته نشوند هیچ نتیجه ای نخواهند داشت. اگر عشقتان به اندازه ای که از او انتظار دارید به شما محبت نمی کند بد نیست این موضوع را با او در میان بگذارید.

فال روز متولدین اسفند

در حال حاضر مورد بررسی قرار دادن وضعیت اقتصادیتان به صورت جدی را باید جزء اولویت های اصلیتان قرار دهید. متاسفانه فعلا نمی توانید تعادل لازم را در وضعیت اقتصادیتان ایجاد کنید، ولی باید از درآمدهای فعلیتان بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید در آینده به ثبات اقتصادی مورد نظرتان برسید. در نگرش خود نسبت به زندگیتان دقت بیشتری داشته باشید و نگرشتان را کاربردی تر کنید. مشکلات را برای خودتان بزرگ نکنید و با منطق برای حل آنها برنامه ریزی کنید. امروز از لحاظ روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، درهای قلبتان را باز کنید و احساساتتان را بیان کنید، مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد و به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

فال قهوه

 

فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ + فال قهوه با تعبیر
فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ + فال قهوه با تعبیر

 

فروردین :شلوغی : شرکت در یک اجتماع

اردیبهشت :تخم مرغ شکسته : یاس و ناامیدی موقعت – از بین رفتن بخت و اقبال.

خرداد :خروس : نشانگر شهوت و غرور است – نوید و مژده – کاری خیر.

تیر :خط مشخص و واضح : موفقیت آمیز بودن موضوع و پروژه.

مرداد :دو انسان پشت به پشت : دلخوری از موضوعی – رنجیده خاطر شدن.

شهریور :آتش فشان : در مقابل عشق کنترل خود را حفظ کنید, در غیر ابنصورت این عشق مشکلات شما را بیشتر میکند.

مهر :دست : دوستی و مهربانی, آن را با مهربانی بپذیرید – توانمندی در عمل – قدرت.

آبان :پول : نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهید و از چیزی می برد – مراقب امور مالی خود باشید.

آذر :مرغ : به مال و ثروتی دست پیدا میکند ولی مواظب باشید بیهوده آنرا از دست ندهید.

دی :دیگ : صاحب خانه – کدبانوی خانه – خدمتگذار به افراد نیازمنذ و تهیدست.

بهمن :آسیاب : نشانگر جنگ و دعوا و دشکنی میباشد – با کسی به نزاع بر خواهید خواست.

اسفند :انسان در حال دعوا کردن : دعای خیر والدین یا عزیزی _ برآورده شدن حاجت.

 

فال حافظ روزانه

 

فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ + فال حافظ با تعبیر
فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ + فال حافظ با تعبیر

فال حافظ امروز فروردینی ها

شعر:
خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود
گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود
ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی
آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود

تعبیر:
مردانگی و مروت نیست که بخواهی به ضعیفان زور بگویی. گاهی تحت تاثیر حرف های مرددم آنچه را که برای خود نمی پسندی انجام می دهی. اگر دهن بین باشی شمع دلت خاموش شده و قلبت تیره می گردد. همیشه از خداوند کمک بخواه نه از بنده ی او. هر کاری را با وضو انجام بده تا لایق درگاه حق باشی.

فال حافظ امروز اردیبهشتی ها

‌‏
شعر:
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست
که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست
در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست
چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:
خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

فال حافظ امروز خردادی ها

‌‏
شعر:
بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد
که تاب من به جهان طره فلانی داد
دلم خزانه اسرار بود و دست قضا
درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبیر:
مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.

فال حافظ امروز تیرماهی ها

شعر:
راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد
شعری بخوان که با او رطل گران توان زد
بر آستان جانان گر سر توان نهادن
گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تعبیر:
تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود. درهای بسته به رویتان باز می شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسی اما مواظب سلامتی ودتان باشید که هر چه دارید از دولت قرآن است.

فال حافظ امروز مردادی ها

شعر:
ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه
مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه
زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب
این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

تعبیر:
تغییرحالت شما همه را در بهت و حیرت فرو برده است. گاهی با رقیبان هم داستانید، گاهی با دوستان، قدر روزگار خود را نمی دانیدف با همه سر جنگ و دعوا دارید. اطرافیانتان روی شما حساب می کنند ولی افسوس که همه را پراکنده نموده اید. مشکل شما و دل تسلی تان زمان درمان می شود که بهخدا و بعد به خودتان بپردازید.

فال حافظ امروز شهریوری ها


شعر:
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تعبیر:
برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

فال حافظ امروز مهرماهی ها

شعر:
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
دایم گل این بستان شاداب نمی‌ماند
دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر:
ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

فال حافظ امروز آبان ماهی ها


شعر:
دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود
تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود
دل که از ناوک مژگان تو در خون می‌گشت
باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود

تعبیر:
آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازیریال دام ها را مشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.

فال حافظ امروز آذرماهی ها

‌‏
شعر:
هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد
سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد
حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است
کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تعبیر:
آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

فال حافظ امروز دىماهی ها

شعر:
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست
در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان
همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر:
دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

فال حافظ امروز بهمن ماهی ها

شعر:
گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم
ز جام وصل می‌نوشم ز باغ عیش گل چینم
شراب تلخ صوفی سوز بنیادم بخواهد برد
لبم بر لب نه ای ساقی و بستان جان شیرینم

تعبیر:
رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

فال حافظ امروز اسفندماهی ها


شعر:
گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو
باد بهار می‌وزد باده خوشگوار کو
هر گل نو ز گلرخی یاد همی‌کند ولی
گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو

تعبیر:
با صدای بلند اعتراض کنید که چرا فدرت و اختار را از شما گرفته اند. با یاد و خیال پردازی زنده اید. فکرمی کنید پیش هیچ کسی سخنانتان اعتبار ندارد. مسائل روزمره و دنیوی راضی تان نمی کند به دنبال مراد و هدف که خودتان می دانید چیست می روید باید مشکلات را تحمل کنید تا به مرادتان برسید.

 


فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ / فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ / فال پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸


⇐ برای دیدن موارد بیشتر در خصوص فال به لینک برچسب های فال و طالع بینی و همچنین فال روزانه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا