تلویزیونسریال خارجی

فصل سوم سریال جسیکا جونز کی پخش می شود؟+ داستان، بازیگران و جزئیات

مجله اینترنتی کولاک: علاقه مندان به سریال جسیکا جونز می توانند به زودی شاهد پخش فصل سوم این مجموعه مهیج باشند. به نظر می‌رسد که انتظارات برای طرفداران «جسیکا جونز» به پایان رسیده باشد و فصل بعدی این سریال هم در ماه ژوئن پخش شود.

 

فصل سوم سریال جسیکا جونز
فصل سوم سریال جسیکا جونز

صفحه‌ی توئیتر نت‌فلیکس به تازگی از عناوین جدیدی که “به زودی”‌ به سرویس خود اضافه می‌کند را اعلام کرده و در میان آن‌ها نام “جسیکا جونز” مارول هم به چشم می‌خورد. این توئیت هرچند تاریخ پخش سریال را فاش نمی‌سازد اما تردیدی وجود ندارد که برای انتشار در ماه ژوئن در نظر گرفته شده است.

پس از مشاجره‌ی جسیکا (کریستن ریتر) و “تریش واکر” (ریچل تیلور)، در فصل سوم “جسیکا جونز”‌ باید منتظر شخصیت اصلی بمانیم که روابط تیره‌ی خود را با دیگران اصلاح می‌کند و از طرف دیگر سعی کند یک روانی زیرک را به دام اندازد.

انتظار می‌رود در فصل سوم ماجراجویی‌های “جسیکا جونز” به سرانجام برسد. ریتر پس از کنسل شدن سریال در شبکه‌های اجتماعی پیامی پراحساس ارسال کرد. او در این باره نوشت: “این انسان‌ها را به اندازه‌ی آسمان‌ها دوست دارم. بازی در نقش جسیکا در کنار بازیگران شگفت‌انگیز و بهترین عوامل حاضر در صنعت فیلمسازی در این پنج سال گذشته مانند یک رؤیا بود. قدردان تک تک لحظاتش هستم. ما بهترین هواداران را داریم. یک دنیا برای من ارزش دارید، نمی‌دانم چطور از شما تشکر کنم. فصل پایانی “جسیکا جونز” امسال عرضه می‌شود و من به نحوه‌ی اتمام سفر جی‌جی افتخار می‌کنم. دوست دارم شما هم هرچه زودتر سریال را ببینید.”

جسیکا جونز مارول (به انگلیسی: Marvel’s Jessica Jones) یک مجموعهٔ تلویزیونی اینترنتی آمریکایی به سبک اکشن و ابرقهرمانی است که توسط ملیسا روزنبرگ بر اساس شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام برای نتفلیکس ساخته شده‌است. داستان در دنیای سینمایی مارول روایت می‌شود و به عنوان دومین مجموعه از مجموعه‌های تلویزیونی است که به سریال کوتاه مدافعان ختم می‌شود. در این مجموعه بازیگرانی همچون کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، مایک کولتر، ریچل تیلور، ارین موریارتی، کری-ان ماس و دیوید تننت ایفای نقش می‌کنند. تمام قسمت‌های فصل اول برای نخستین بار در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ از طریق نتفلیکس در دسترس قرار گرفت. که در نهایت به مینی‌سریال مدافعان ختم می‌شود.

 

جزئیات فصل سوم سریال جسیکا جونز
جزئیات فصل سوم سریال جسیکا جونز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا