تلویزیون

فصل هفتم سریال آمریکایی «معاون رئیس جمهور»+اسامی بازیگران و خلاصه داستان

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فصل هفتم سریال آمریکایی «معاون رئیس جمهور»+اسامی بازیگران و خلاصه داستان

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال برنده جایزه امی شبکه اچ بی او یعنی سریال Veep (معاون رییس جمهور) با بازی جولیا لوییس دریفوس در نقش سلینا مِیر لجوج و مبارز سیاسی سر سخت قرار است با فصل هفتم به پایان برسد. فصل پایانی این سریال امسال پخش خواهد شد.

سریال معاون رییس جمهور توانست در مراسم امی، جایزه بهترین سریال کمدی را در دو سال پشت سر هم از آن خود کند و امسال نیز یکی از شانس های اصلی برای کسب این جایزه می باشد، و با کسب آن می تواند برای سومین سال پیاپی جایزه بهترین سریال کمدی را کسب کند. لوییس دریفوس نیز خود جایزه بازیگر زن اصلی برجسته در کمدی برای سریال معاون رییس جمهور را برای ۵ سال متوالی کسب کرده است و امید به کسب ششمین این جایزه نیز زیاد می باشد.

پخش سریال معاون رییس جمهور از سال ۲۰۱۲ بر روی شبکه اچ بی او آغاز شد و توانست به سرعت تحسین منتقدان را برای بذله گویی تند و تیز، تفسیر استادانه سیاسی و بازیگران بسیار درخشان خود بر انگیزد. گزارش شده است که حماسه سلینا مِیر با فصل ۷ به پایان خواهد رسید و این فصل قرار است در امسال (۲۰۱۸) پخش شود.

معاون رئیس‌جمهور یا ویپ مجموعه تلویزیونی کمدی، طنز سیاسی آمریکایی با بازی جولیا لوئیس-دریفوس است که از ۲۲ مارس ۲۰۱۲ از شبکه HBO پخش می‌شود. این مجموعه توسط آرماندو ایانوچی با اقتباس از مجموعه سیتکام بریتانیایی با نام The Thick of It ساخته شده‌است.

ویپ داستان غیرواقعی سلینا مایر معاون رئیس‌جمهور و پس از آن رئیس‌جمهور ایالات متحده است. این مجموعه شرح حال مایر و تیم اوست که در تلاش برای ایجاد تغییرات و برجا گذاشتن میراث ماندگار در جایگاه ریاست جمهوری آمریکا هستند بدون اینکه در بازی‌های سیاسی روزانه واشینگتن، دی.سی. زمینگیر شوند.

 

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فصل هفتم سریال آمریکایی «معاون رئیس جمهور»+اسامی بازیگران و خلاصه داستان

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا