چهره هاسلبریتی خارجی

فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر در سریال ترکی لروکس کیست؟ + بیوگرافی و عکس

فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر در سریال ترکی لروکس کیست؟ به همراه بیوگرافی و عکس های فورکان آندیچ همچنین آدرس پیج اینستاگرام این بازیگر ترکیه ای. سریال ترکیه ای لروکس در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است. یکی از نقش های اصلی این سریال «دمیر ارندیل» است که نقش آن را «فورکان آندیچ» بازی می کند.

فورکان اندیچ Furkan Andıç متولد ۴ آپریل سال ۱۹۹۰ در استانبول ترکیه است. مادرش بوسنیایی است و پدرش اهل شهر ترابزون، یک شهر شمالی ترکیه است. فورکان برادر وسط از سه برادر می باشد. او تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در استانبول به پایان رساند.

پس از فارغ التحصیلی دبیرستان، به اوکراین رفت و دوره های زبان را در دانشگاه کیف پلی تکنیک University of Kyiv Polytechnic گذراند.علاوه بر آن ، او همچنین در کلاس های اقتصاد  هم شرکت می کرد. وی به ترکیه بازگشت و در دانشگاه بلغارى استانبول از برنامه ریزی رادیو و تلویزیون را فرا گرفت. بعدتر او هم دانشگاه و هم گروه خود را تغییر داد و شروع به مطالعه ارتباطات و طراحی بصری کرد.

همچنین دیگر فورکان اندیچ یک هوادار و بازیکن حرفه ایی بسکتبال نیز هست که یازده سال این ورزش را به صورت حرفه ایی دنبال کرده است.از سنین پایین، او در تیم های ستارههای بسکتبال بسیاری از تیم های حرفه ای بازی کرده  است. فورکان زندگی ساده ای دارد، در استانبول زندگی می کند و عاشق مسافرت است. قد این بازیگر ۱۹۰ سانتی متر و وزن تقریبی او ۸۸ کیلو گرم است.

فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر
فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر

این بازیگر جوان از زمانی که تنها ۱۷ سال داشت در واقع از سال ۲۰۰۷ در کار نمایش بود.او همیشه آرزو داشته است که واردتلویزیون شود و بخشی از پروژه های مختلف باشد.بنابراین وی برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ در یک آگهی بازرگانی شرکت کرد. بعدتر در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ ، وی همچنین برای سایر تبلیغات در محصولات و موضوعات مختلف پا به صحنه گذاشت.

علاوه بر همه در سال ۲۰۱۱ بود که او برای اولین بار با کارهای حرفه ای تر وارد تلویزیون شد اولین سریال تلویزیونی وی (دفتر خاطرات دانشگاه در نقش مرت) بود.او با این کار تلوزیونی به خوبی دیده شد و بنابراین ، کار حرفه ای تلویزیونی وی آغاز شد. کار بعدی او( زنان نا امید خانه دار در نقش اصلی لونت ) بود اقتباس ترکی از نسخه اصلی آمریکایی( عروس فراری)

سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نیز از نظر بازیگری در تلویزیون برای فورکان سال های بسیار سازنده ای بود.در سال ۲۰۱۶ ، او به عنوان نقش اصلی (سریال انتقام شیرین Tatli intikamبا نقش اصلی سینان ییلما) بازی کرد. در سال بعد، ۲۰۱۷ ، او پیشرفت خود را با یک پروژه دیگر حفظ کرد این بار، او دوباره شخصیت مهمی را در(سریال مریم Meryem با نقش اصلی ساواش سارگون) بازی کرد.

 

در سال ۲۰۱۹ در ۲ سریال ترکی دیگر بازی کرد و استعداد خود را به عنوان یک نقش اصلی اثبات کرد. نخست در سریال های تلویزیونی Everywhere I Go بازی کرد که بزرگترین موفقیت وی بود و بعد از آن در سریال( خواهر زاده ها Kardes cocuklariبا نقش اصلی ولکان دمیر) بازی کرد که به دلیل کم بودن نرخ تماشاگرانش خیلی زود متوقف شد.

درمورد سینما ، اولین حضورش در یک فیلم بلند در سال ۲۰۱۷ بود، در فیلم ترکیه ای Damat Takımı در نقش اصلی بازی کرد، این فیلم کمدی و عاشقانه بود و داستان پنج دوست ود که از زمان دبیرستان تاکنون هرگز یک دیگر را رها نکرده اند.

بیشتر رابطه ها را از طریق پروژه های خود که درگیر آن می شوند ، می شناسند و با او آشنا هستند. با این حال فرار از شایعات اخبار افراد مشهور در ترکیه تقریبا غیرممکن است. او در رایطه ایی با دیلان دنیز چیچک  بازیگر زیبای ترکیه داشت اما در نوامبر ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند

طبق آخرین اخبار و شایعات وی اکنون با ایبوکه پوسات Aybüke Pusat  در ارتباط است که در سریال همه جا می روم با هم همبازی بودند، می توان گفت که عشق ابتدا در این سریال ظاهر شد و سپس به حقیقت تبدیل شد. اما تاکنون ازدواج نکرده اند و رسانه های ترکی اعلام کرده اند که این دو تاخیرا به مشکلاتی برخورده اند.

اینستاگرام فورکان آندیچ

instagram.com/furkandic8

 

 فیلم ها و سریال های فورکان آندیچ

سال سریال نقش
۲۰۱۱  زنان نا امید خانه دار (Umutsuz ev Kadinlari لونت
۲۰۱۲ وقتی فراری از باران (Yagmurdan Kacarken) هارون
۲۰۱۲ اسمش رو فریحا گذاشتم(Adini Feriha koydum سلیم
۲۰۱۳ عشق نان و رویا ها (Ask ekmek ve hayaller) آلتان
۲۰۱۴ سریال عروس های فراری (Kacak gelinler) سلیم اینان
۲۰۱۵ سریال غنچه های زخمی (kirgin cicekler) گوکان تورالی
۲۰۱۶ سریال انتقام شیرین (Tatli intikam) سینان ییلماز
۲۰۱۷ سریال مریم (Meryem) ساواش سارگون
۲۰۱۹ سریال همه جا تو (Her yerde senili) لروکس دمیر ارندیل
۲۰۱۹ سریال خواهر زاده ها (Kardes cocuklari) ولکان دمیر


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا