سینماسینمای‌ایران

فیلم برای مرجان | خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم برای مرجان + زمان اکران

جدیدترین خبر از فیلم برای مرجان به همراه خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم برای مرجان همچنین زمان اکران و پخش این فیلم به کارگردانی حمید زرگرنژاد. فیلمبرداری «برای مرجان» به کارگردانی حمید زرگرنژاد طی چند روز آینده در تهران آغاز می‌شود.

بازیگران فیلم برای مرجان
بازیگران فیلم برای مرجان

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «برای مرجان» به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد با بازی پگاه آهنگرانی طی چند روز آینده در تهران شروع خواهد شد. «برای مرجان» یک درام اجتماعی است و تمام لوکیشن‌های آن در تهران خواهد بود.

از فیلم‌های قبلی زرگرنژاد می‌توان به «پایان خدمت» و «ماهورا» با بازی امیر جدیدی و ساعد سهیلی اشاره کرد.

پگاه آهنگرانی اولین بار در ۶سالگی در فیلم گربهٔ آوازخوان (به کارگردانی کامبوزیا پرتوی) در سال ۱۳۶۹ جلوی دوربین بازی کرد. اما در دومین بازی کارنامهٔ هنری‌اش در ۱۵سالگی بود که درخشید: بازی در نقش تداعی در فیلم دختری با کفش‌های کتانی نظرات مثبتی را برای او در پی داشت. تاجایی‌که جایزهٔ بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزهٔ بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزهٔ بهترین نقش‌آفرینی از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال ۱۳۷۸ به دست آورد.

او در اولین تجربه کارگردانی منیژه حکمت (مادرش) فیلم زندان زنان در سه نقش متفاوت بازی کرد.

پگاه آهنگرانی در سال ۱۳۸۶ در فیلم آتش سبز بدون حضور بازیگر بدل در حین فیلمبرداری به‌علت سقوط، دچار سانحه و شکستگی مهره‌های کمر شد و تا مدت‌ها به‌علت این حادثه بستری بود. وی هم‌چنین سابقهٔ بازی در فیلم پرهزینه و با مضمون تاریخیِ راه آبی ابریشم به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا را نیز در کارنامهٔ بازیگری خود دارد. دو فیلم ورود آقایان ممنوع و مکس ازجمله فیلم‌های با مضمون طنز و پرفروشی هستند که پگاه آهنگرانی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌است.

پگاه آهنگرانی در سال ۱۳۸۷ در بیست و هفتمین دورهٔ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد نقش دوم زن برای فیلم زادبوم به کارگردانی ابوالحسن داوودی شد. او در فیلم‌های دیگری نظیر آقا یوسف، صداها، خواب زمستانی، سه زن و طبقه سوم نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا