کلیپ داغ

فیلم جالب غافلگیری تولد آریا عظیمی نژاد در پشت صحنه برنامه عصر جدید

مجله اینترنتی کولاک :‌آریا عظیمی نژاد داور سختگیر اما مهربان برنامه عصر جدید است ، او متولد اردیبهشت ماه است و چند روز پیش تولدش را جشن گرفت .

در آستانه شروع مرحله جدید عصر جدید ، عوامل برنامه با برنامه ریزی قبلی سورپرایزی به یادماندنی به مناسبت تولد آریا عظیمی نژاد  رقم زدند .

آریا عظیمی‌نژاد (زادهٔ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲، تهران) موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز ایرانی است.

آریا عظیمی‌نژاد در اردیبهشت سال ۱۳۵۲ متولّد شد. سه‌تار را نزد پدربزرگ خود فراگرفت و سپس نزد اساتیدی چون جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش و علی‌اصغر زندوکیل آموزش دید.

او در سال ۷۲ در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شده و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی‌کمال پورتراب به فراگیری اصول موسیقی پرداخته‌است. کار حرفه‌ای ساخت موسیقی را از سال دوّم دانشگاه با موسیقی تئاتر آغاز کرد و در مدتی کوتاه توانست در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد.

این عوامل سبب ورود او به سینما و تلویزیون گردید. عظیمی‌نژاد با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست نامزدی جایزهٔ بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما را برای فیلم‌های چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا