سینماسینمای‌ایران

فیلم صحنه زنی | خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم صحنه زنی + زمان اکران و پخش

اسامی بازیگران فیلم صحنه زنی به همراه زمان اکران و پخش این فیلم همچنین خلاصه داستان فیلم صحنه زنی با بازی مهتاب کرامتی و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. مهتاب کرامتی به فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی پیوست.

به نقل از روابط عمومی پروژه با پشت سر گذاشتن روزهای ابتدایی پیش‌تولید و در مرحله انتخاب بازیگران، مهتاب کرامتی به‌عنوان نقش اصلی زن در فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا انتخاب شد.

گروه این روزها پیش‌تولید فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارد و به‌زودی و پس از مذاکرات نهایی بازیگران و چهره‌های دیگری برای بازی در این فیلم حضور خواهند داشت.

صمدی دومین تجربه بلند سینمایی خود را پس از «بی‌وزنی» طبق اعلام سازندگان قصد دارد در فضایی متفاوت با اثر اول خود و سینمای اجتماعی موجود تجربه کند و در این راستا فیلمنامه «صحنه‌زنی» را طراحی و به نگارش درآورده است.

بازیگران فیلم صحنه زنی
بازیگران فیلم صحنه زنی

همزمان با شروع فیلمبرداری اولین تصویر از بازیگران فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» منتشر شد.  به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در تهران کلید خورد و اولین تصویر از این فیلم در حالی منتشر شد که بهرام افشاری، مجید صالحی و پیام احمدی‌نیا با چهره‌ها و نقش‌های متفاوت در این اثر سینمایی ظاهر شده‌اند.

با توجه به فیلمنامه اجتماعی «صحنه‌زنی» که صمدی آن را به نگارش درآورده است، فضایی ملتهب را شاهد خواهیم بود که بازیگرانی چون بهرام افشاری و مجید صالحی نیز در قالب شخصیت‌هایی غافلگیرکننده و متفاوت به همراه دیگر بازیگران ایفای نقش خواهند کرد.

«صحنه‌زنی» در لوکیشن‌های مختلفی در تهران فیلمبرداری خواهد شد و بزودی کار تدوین همزمان آن نیز انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا