کلیپ داغ

فیلم کامل مبارزه دیدنی کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در مسابقه UFC+ویدیو

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فیلم کامل مبارزه دیدنی کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در مسابقه UFC+ویدیو

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویدئو و صوت

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

کانر مک‌گرگور و حبیب نورماگومدوف یکی از حساس ترین مسابقات ورزش رزمی MMA را در رقابت های UFC برگزار کردند. مراسم معارفه این دو بسیار پرحاشیه بود.  مک گرگور در مراسم معارفه با حبیب نورماگومدوف، مدیر برنامه‌ او «علی عبدالعزیز» را تروریست خطاب کرد!

برای اولین بار پای پلیس‌های مسلح هم به صحنه مراسم معارفه باز شد؛ در یک قدمی مک‌گرگور و نورماگومدوف ایستاده بودند. مک‌گرگور با تهدید علی عبدالعزیز مدیر برنامه‌های حبیب گفت: دهنتو ببند. خیلی چیزا ازت می‌دونم تروریست.

در جریان مبارزه اما وضع به گونه دیگری شد و کانر مک گرگور که دائم درحال رجزخوانی بود از حبیب نورماگ,مدوف شکست خورد. مک گرگور که سعی داشت با مشت های ویران کننده خود حبیب را از پای دربیاورد نتوانست در مقابل فنون کشتی حریف خود دوام بیاورد و زیر فشار حبیب در حالی که گردنش در حال خرد شدن بود دست و پا زد تا داور در نهایت حبیب را برنده این مبارزه اعلام کند.

بعد از پایان مبارزه حبیب به سمت یکی از اعضای تیم مربیان مک گرگور در بیرون از قفس پرید و با او کتک کاری کرد. بعد از دخالت ماموران امینتی مسابقه و درحالیکه در سالن مسابقه هرج و مرج ایجاد شده بود مسئول مبارزات به حبیب نورماگومدوف اعلام کرد نمی تواند در این شرایط که همه به داخل قفس اشیا پرتاب می کنند کمربند قهرمانی را اهدا کند!

 

 

این پست توسط بخش ویدئو و صوت مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فیلم کامل مبارزه دیدنی کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در مسابقه UFC+ویدیو

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا