چهره هاسلبریتی خارجی

فیکرت کوشکان بازیگر نقش آگاه کاراچای در استانبول ظالم کیست؟ +بیوگرافی و عکس

فیکرت کوشکان بازیگر نقش آگاه کاراچای در استانبول ظالم کیست به همراه بیوگرافی و عکس های فیکرت کوشکان همچنین نکاتی از زندگی شخصی در این مطلب. فیکرت کوشکان با نام کامل ” Mehmet Fikret Kuşkan ” متولد ۲۲ ماه آپریل سال ۱۹۶۵ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه است.

فیکرت همراه با چهار خواهر خود در محله İstinye در شهر استانبول بزرگ شده است! هنگامی که او تنها ۱۳ سال سن داشت، پدر خود را از دست داد و همین باعث شد تا وی به شهر Tokat (در منطقه ی میانی دریای سیاه) نقل مکان نماید. پس از گذشت سه سال، او دوباره به شهر استانبول بازگشت و در دبیرستان Hasköy مشغول به تحصیل شد. وی فارغ التحصیل هنرستان تئاتر دانشگاه دولتی استانبول است.

فیکرت کوشکان اولین تجربه ی بازیگری خود را در فیلم سینمایی ” Sis ” و در نقش ” مراد ” به نویسندگی Zllfü Livaneli در سال ۱۹۸۸ میلادی ایفا کرد!فیلم سینمایی ” Sis ” از شبکه TRT کشور ترکیه پخش شد. او در سال ۱۹۹۰ میلادی در فیلم سینمایی ” غول دو سر ” با نام اصلی ” İki Başlı Dev ” در نقش ” Hakan Özkan ” به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم سینمایی، با بازیگر بزرگ سینمای ترکیه یعنی Cüneyt Arkın همبازی شد!

در کارنامه ی فعالیت های فیکرت ، حضور در فیلم ها و سریال های متعدد و گوناگونی دیده می شود! برای نمونه حضور در نقش ” Vedat Zenginer ” در فیلم سینمایی ” Mucize 2: Aşk ” در سال ۲۰۱۹ میلادی، حضور در نقش ” Özdemir Atman “در فیلم سینمایی ” Bizim İçin Şampiyon ” در سال ۲۰۱۸ میلادی، حضور در نقش ” یاشار ” در سریال تلویزیونی ” Kızlarım İçin ” در سال ۲۱۰۸ میلادی، حضور در نقش ” Metin Saadet ” در سریال تلویزیونی ” Çifte Saadet ” در سال ۲۰۱۶ میلادی و…

فیکرت کوشکان در جدیدترین فعالیت بازیگری خود در سریال ” استانبول ظالم ” با نام اصلی ” Zalim İstanbul ” در نقش ” آقا کاراچی ” به ایفای نقش پرداخته است! سریال ” استانبول ظالم ” در ژانر درام و به کارگردانی Cevdet Mercan، به نویسندگی Sırma Yanık و به تهیه کنندگی Şükrü Avşar محصول شبکه ی D می باشد. سریال ” استانبول ظالم ” روزهای دوشنبه در ساعت ۲۰ به وقت ترکیه از شبکه ی D پخش می شود که هر قسمت آن چیزی در حدود ۱۳۰ دقیقه است؛ تکرار این سریال روز بعد ساعت ۲۱ از همین شبکه است.

لازم به بیان است فیکرت کوشکان جایزه ی بهترین بازیگر مرد را در بیست و پنجمین جشنواره فیلم استانبول برای بازی در نقش ” صادق ” در فیلم سینمایی درام ” Babam ve Oğlum ” به کارگردانی و نویسندگی Çağan Irmak در سال ۲۰۰۵ میلادی دریافت کرد.

آدرس اینستاگرام فیکرت کوشکان

https://www.instagram.com/fikretkuskann/?hl=en


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم + معرفی نقش ها

 


مطالب بیشتر در لینک: بیوگرافی بازیگران ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا