اخبار داغ

قاتل محمد خرسند امام جمعه کازرون چه کسی است ؟

محله اینترنتی کولاک : محمد خرسند، امام جمعه کازرون، در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه مقابل منزل خود هدف ضربات چاقو قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

بنابر گزارش رسانه‌های محلی، امام جمعه کازرون که در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه از مراسم احیاء شب بیست سوم ماه رمضان باز می گشت مقابل منزل خود هدف حمله و ضربات چاقو فرد مهاجمی  قرار گرفت و از ناحیه شکم به شدت مضروب شد. امام جمعه کازرون بلافاصله به بیمارستان کازرون منتقل شد اما ساعتی بعد بر اثر شدت و عمق جراحات درگذشت.

شاهدان عینی گفتند که ضارب ابتدا خواستار عکس یادگاری با امام جمعه فقید کازرون شد و در ادامه با سلاح سرد به وی حمله کرد.

کاووس محمدی معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ضمن تائید خبر کشته شدن امام جمعه فارس، از شناسایی ضارب و تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری او خبر داد.

کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است و یک سال پیش شاهد اعتراضات و ناآرامی هایی بود که در اعتراض به تقسیمات کشوری برگزار شد. در جریان این اعتراضات که چند روز ادامه داشت شماری از مردم معترض مجروح و دستکم یک نفر کشته شد.  محمد خرسند امام جمعه کازرون در جریان این اعتراضات از سوی حسین رضازاده  نماینده این شهر متهم شد که به تحریک مردم دست زده است.

بامداد چهارشنبه داریوش دهقان، فرماندار کازرون، خبر کشته شدن امام جمعه این شهر را تائید کرد و گفت که  محمد خرسند به «قتل» رسیده است. دهقان گفت که ضارب شناسایی شده و تلاش‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد.

محمد خرسند متولد کازرون بود و در زمان مرگ ۵۲ سال داشت.او از شاگردان اسدالله ایمانی امام جمعه سابق و درگذشته شیراز بود که  از دوم شهریورماه ۱۳۸۶ امامت جمعه شهر کازرون را برعهده داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا