سینماسینمای‌جهان

قوانین سفت و سخت سر فیلمبرداری فیلم تازه سلمان خان

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سلمان خان  این روزها به شدت درگیر برنامه تبلیغاتی فیلم جدیدش «دابانگ۳» است و زمان زیادی به اکران این فیلم پلیسی پرطرفدار باقی نمانده است. او همچنین به طور همزمان برای فیلم دیگرش «Radhe – Your Most Wanted Bhai.» درحال فیلمبرداری است. دیشا پتانی و رندیپ هودا همبازی‌های او در این فیلم هستند.

«راده: برادر تحت تعقیب» فیلمی دیگر محصول مشترک همکاری پرابو دیوا و سلمان خان خواهد بود. سلمان خان به همراه برادرش سهیل خان و شوهر خواهرش آتول آگنی هوتری تهیه کنندگان این فیلم هستند. عوامل سازنده این فیلم قوانین خاصی را سر صحنه فیلمبرداری این کار تعیین کرده‌اند که همه بازیگران و عوامل گروه فیلمبرداری باید این قوانین را رعایت کنند تا فضای مناسبی برای حاضریت ایجاد شود. ۱۵ بند در این قانون آماده است ازجمله این قوانین نداشتن گوشی همراه، نداشتن دوربین عکاسی ، به همراه نداشتن لباس اضافه،عدم‌استفاده از کلمات نامناسب، غذا نخوردن، سیگار نکشیدن،  تشویق برای داشتن‌محیط کاری سالم و امن میباشد. این فیلم در استودیوی محبوب در بمبئی در حل فیلمبرداری است. این فیلم بازسازی یک فیلم کره‌ای به نام «The Outlaws» است که در سال ۲۰۱ نمایش داده شده بود.

دیشا پتانی که در فیلم «بهارت» حضوری کوتاه در مقابل سلمان خان داشت در این فیلم نقش مقابل سلمان خان را ایفا می کند. «راده» عید فطر سل ۲۰۲۰ طبق رسم معمول فیلم های سلمان خان اکران خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا