سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم قاتلان ماه کامل با حضور لئوناردو دی کاپریو | خلاصه داستان و بازیگران قاتلان ماه کامل

معرفی فیلم قاتلان ماه کامل با بازی لئوناردو دی کاپریو به همراه خلاصه داستان و زمان اکران این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. «قاتلان ماه کامل» با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو ساخته می شود. مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو اقتباس «قاتلان ماه کامل» را برای کمپانی امپرتیو انترتینمنت انجام می دهند. اریک راث فیلمنامه نویس فیلم های «فارست گامپ» و «نفوذی» نیز کار اقتباس این اثر را انجام داده است.

در حالی که قرار است فیلمبرداری این فیلم در طی بهار و تابستان ۲۰۲۰ انجام شود، تولید آن از نوامبر امسال شروع می‌شود. این همان زمانی است که «ایرلندی» راهی سینماها می‌شود و بعد در نت‌فلیکس در دسترس خواهد بود. این فیلم اکنون در مراحل پس از تولید خود است.

به نقل از ورایتی، منابع موثق خبر داده‌اند که کمپانی پارامونت بعد از مدت‌ها کش و قوس برای تامین مالی پروژه سینمایی «قاتلان ماه کامل – Killers of the Flower Moon» مارتین اسکورسیزی، کمپانی اپل را در این کار شریک کرده‌اند.

بنا بر خبر منابع موثق، پارامونت پخش این درام جنایی و راز‌آلود اسکورسیزی را بر عهده خواهد داشت و اپل با مشارکت در تامین بودجه ساخت آن، به عنوان استودیوی خلاقه این پروژه فعالیت خواهد کرد. گفته می‌شود این قرارداد هنوز به طور کامل نهایی نشده، اما تنها چند روز تا حصول نتیجه نهایی بیشتر باقی نمانده است.

«قاتلان ماه کامل» با اقتباس از کتابی غیرداستانی به همین نام ساخته می‌شود که به قتل‌های قبیله سرخ‌پوست اوسیج در دهه ۱۹۲۰ پس از پیدا شدن نفت در زمین‌هایشان می‌پردازد.

در فیلم «قاتلان ماه کامل» رابرت دنیرو در نقش ویلیام هیل بازی خواهد کرد. البته این اولین همکاری دنیرو با دی‌کاپریو نخواهد بود و این ۲ در سال ۱۹۹۳ در درام «زندگی پسر» در نقش یک پسر و ناپدری‌اش با هم بازی کرده بودند اما این اولین باری است که اسکورسیزی ۲ بازیگر محبوبش را در کنار هم در یک فیلم بلند خواهد داشت. این ۲ پیشتر در یک فیلم بازرگانی با هم در برابر دوربین اسکورسیزی ظاهر شده بودند.

هم رابرت دنیرو و هم دی‌کاپریو از سابقه طولانی همکاری با اسکورسیزی برخوردار هستند و دی کاپریو سال ۲۰۱۳ برای آخرین بار در فیلم «گرگ وال استریت» در برابر دوربین اسکورسیزی قرار گرفته بود. جدیدترین همکاری دنیرو نیز در فیلم «ایرلندی» با این کارگردان رقم خورده است.

فرصتی برای هوادارن دو ستاره

به نقل از ورایتی، هواداران ۲ بازیگر سرشناس هالیوود این شانس را خواهند داشت که در فیلم مشترک آنها یعنی «قاتلان ماه کامل» یک نقش به دست آورند. بر مبنای این فرصت افرادی که به کمپین «همه در چالش» کمک مالی کنند این شانس را خواهند داشت که با برنده شدن در یک قرعه‌کشی در فیلم «قاتلان ماه کامل» که توسط اسکورسیزی ساخته می‌شود در یک نقش کوچک جلوی دوربین بروند.

این پول صرف کمک به سه بنیاد خیریه که یکی از آنها «بنیاد غذای آمریکا» متعلق به دی‌کاپریو است، می‌شود. همه کمک‌ها صرف فراهم کردن غذا برای آنهایی می‌شود که بر اثر شیوع کرونا از دسترسی به غذا محروم مانده‌اند.

دی کاپریو و دنیرو در ویدئویی که در اینستاگرام دی کاپریو پست شده این درخواست را کرده‌اند. رابرت دنیرو در این ویدئو گفته است: جمع‌های داوطلبانه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک‌های ماست.

برنده این رقابت هم یک نقش عبوری در فیلم به دست می‌آورد و هم می‌تواند یک روز در سِت فیلمبرداری فیلم حضور داشته باشد و نیز در روز اول اکران فیلم با عوامل ساخت حضور یابد.

دی‌کاپریو نیز در این باره گفته است: اگر بخواهید بدانید که کار کردن با مارتین اسکورسیزی بزرگ، رابرت دنیرو و من چگونه است، به شانس شما بستگی دارد.

وی افزوده است: من و رابرت در فیلم جدیدی به نام «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می‌کنیم. می‌خواهیم به شما این امکان را بدهیم که یک نقش در این فیلم به دست‌آورید و این فرصت را هم به دست‌آورید که یک روز در محل فیلمبرداری با ما سه نفر باشید و در مراسم اکران فیلم هم حضور یابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا