چهره هاسلبریتی ایرانی

لونت اولگن بازیگر نقش رافت در سریال کلاغ سیاه کیست؟ + زندگینامه و عکس

لونت اولگن بازیگر نقش رافت در سریال کلاغ سیاه است. این سریال طرفداران زیادی پیدا کرده و مخاطبین آنها هر روز بیشتر می شود. یکی از نقاط قوت این سریال بازی بازیگران آن به خصوص “لونت اولگن” است.

لونت اولگن بازیگر نقش رافت در سریال کلاغ سیاه
لونت اولگن بازیگر نقش رافت در سریال کلاغ سیاه

سریال ترکی کلاغ با نام اصلی کوزگون محصول سال ۲۰۱۹ کشور ترکیه هم اکنون در حال پخش است و این سریال در دو فصل ساخته شده است. سریال کلاغ سیاه را بهادر اینجه پخشش کارگردانی کرده است. تمام بازیگران اصلی فصل اول سریال، در فصل دوم نیز حضور دارند و البته به تازگی بازیگران دیگری به این سریال پیوسته اند که البته نقش هایشان نیز مشخص شده است. شبکه اصلی پخش کننده این سریال شبکه STAR TV ترکیه است.

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، لونت اولگن Levent Ulgen  در سال ۱۹۶۲ در جهانبیلی قونیه  Konya Cihanbeyli  متولد شد. بعد از اینکه در آنکار دبیرستانش را به پایان رساند به دانشگاه رفت و مدرکش را در رشته فیزیک گرفت. بعد از آن در دانشگاه حاجت تپه Hacettepe  تئاتر خواند

بازی در تئاتر را از نمایش های کوچه بازاری شروع کرد. او با بازی فوق العاده در نمایش  Atcali Kel Memet  کارش را شروع کرد و با اجرای نمایش هایی برای کودکان و بزرگسالان به آن  ادامه داد.

برای خواندن زندگینامه کامل لونت اولگن بازیگر ترکیه ای به لینک زیر مراجعه کنید:

بیوگرافی کامل لونت اولگن Levent Ulgen بازیگر ترک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا