چهره هاسلبریتی خارجی

ماجرای آریانا گرانده و اتهام به سرقت حقیقت دارد؟

در این مطلب، درباره ماجرای آریانا گرانده و اتهام به سرقت وی توضیخاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آریانا گرانده برای ضبط آهنگ  ” ۷ رینگ ” موفق ظاهر شد، اما طبق گفته وکلای جاش استون ، هنرمند هیپ‌ هاپ و تهیه کننده، آهنگ او کلاً ” فیک و جعلی” است! به گزارش سی‌ان‌ان، استون روز جمعه ۱۷ ژانویه در نیویورک علیه گراند و هفت نویسنده دیگر در دادگاه شکایت کرد و ادعا کرد که آهنگ آریانا گرانده سرقتی است از نوشته او! این آهنگ که ضبط و منتشر شده، آهنگ  You Need It, I Got It است.

آریانا گرانده و اتهام به سرقت

ترانه‌ سرایان آهنگ آریانا گرانده، ریچارد راجرز و اسکار همرشتاین هستند که ” چیزهای مورد علاقه من ” را نوشته‌ اند. در این شکایت جاش استون ادعا می‌ کند توما لی براون ، تهیه‌ کننده که حداقل در پنج آلبوم با گرانده کار کرده است، در ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی در جلسه‌ ای با گروه موسیقی جاش استون و یونیورسال موسیقی شرکت کرده است، جایی که استون ادعا کرد او آهنگ ” I Got It ” را پخش کرده است.

جاش استون می‌ گوید براون به او گفته است که این آهنگ را دوست دارد و ” علاقمند به همکاری است “. در عوض، این شکایت ادعا می‌ کند که براون خیلی ساده این آهنگ را سرقت کرده است.

آریانا گرانده روز دوشنبه هفته جاری با لباسی خاص و زیبا در مراسم اهدای جوایز گرمی ۲۰۲۰ میلادی شرکت کرد، اما علیرغم نامزد بودن در بخش‌ های مختلف موفق به کسب هیچ جایزه‌ ای نشد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا