چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا با روزبه بمانی واقعیت دارد؟

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا با روزبه بمانی واقعیت دارد؟ جدیدترین خبرها از ارتباط ریحانه پارسا و روزبه بمانی شاعر و خواننده به همراه واکنش ها و اطلاعات تکمیلی. بعد از جنجال جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی این بار این بازیگر جوان و جویای نام جنجال دیگری به پا کرده است. هنوز جنجال طلاق و جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی نخوابیده بود که ماجرای جدیدی که اگر صحت داشته باشد می تواند برای روزها به عنوان خبر داغ سایت ها و کانالها باشد.

موضوع از این قرار است که عکسی از ریحانه پارسا در حال رانندگی در کنار روزبه بمانی خواننده و شاعر منتشر شده و مشخص نیست این عکس در کجا و در چه زمانی گرفته شده است.

عکس دو نفره روزبه بمانی و ریحانه پارسا را یک کانال تلگرامی منتشر کرده است و هنوز این دو به این موضوع واکنشی نشان نداده اند اما این خبر مورد توجه گسترده کاربران و صفحات مجازی قرار گرفته است.

ریحانه پارسا با روزبه بمانی
ریحانه پارسا با روزبه بمانی

روزبه بمانی کیست؟

روزبه بمانی شاعر، خواننده و بازیگر ایرانی متولد سال ۱۳۵۷ در تهران است. او به عنوان ترانه سرا با خوانندگان بمشهور بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور همکاری داشته و چند سالی است که خودش به عنوان خواننده فعالیت دارد. معمولا کمتر خبری از زندگی خصوصی روزبه بمانی منتشر شده اما طبق گفته سایت ها متاهل و ازدواج کرده است.

طی روز های گذشته و بعد از علنی شدن طلاق ریحانه پارسا و روزبه بمانی بسیاری از فعلان شبکه های اجتماعی و منتقدین معتقد هستند، اخبار و حاشیه های پیرامون زندگی ریحانه پارسا ساختگی است! به اعتقاد آنها ریحانه پارسا برای در «بورس» ماندن دست به چنین حواشی خود خواسته می زند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا