چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای ازدواج سرکاری چهره‌های سرشناس +عکس

مجله اینترنتی کولاک :‌ ازدواج چهره‌های سرشناس به ویژه برای طرفدارانشان خیلی جذاب است اما گاهی این اخبار، شایعه، سوء‌تفاهم یا شوخی است. در ادامه به برخی از این اخبار حاشیه‌ساز درباره ازدواج چهره‌های مشهور خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

ریحانه پارسا و دروغ ۱۳

ریحانه پارسا با انتشار عکسی از حلقه ازدواج نوشت: گر هیچ نباشد چون تو باشی.. ممنون از تبریکاتون. این بازیگر بعد از ساعاتی نوشت: که دروغ ۱۳ بود. که دروغ ۱۳هست. که دروغ ۱۳ خواهد بود. که مجرد است…. البته در همان لحظات ابتدایی بسیاری از افراد برای پست اولش نوشته بودند که احتمالا این پست دروغ ۱۳ است.

ماجرای ازدواج سرکاری چهره‌های سرشناس +عکس

مسعود فراستی و حرف و حدیث‌های همسر جوانش

مرجان شیرمحمدی، همسر بهروز افخمی دو سال قبل با انتشار عکس بالا نوشت: در کافه همراه مسعود خان فراستی و شکیبا جان(همسر مسعود خان). شیرمحمدی بعد از ساعاتی این عکس را دروغ ۱۳ خواند.

ماجرای ازدواج سرکاری چهره‌های سرشناس +عکس

عموپورنگ و عکسی که همه را به اشتباه انداخت

داریوش فرضیایی، پارسال با انتشار عکس بالا نوشت: تصورش دور نیست شاید برای شما نیز اتفاق بیفتد. با این پست همه فکر کردند که وی ازدواج کرده است اما بعد از ساعاتی داریوش فرضیایی این خبر را تکذیب کرد.

ماجرای ازدواج سرکاری چهره‌های سرشناس +عکس

وی در توضیح این پست نوشت: این عکس یکی از ببینده‌های برنامه عموپورنگ بوده که برای او ارسال کرده و نوشته است که: «تصورش دور نیست شاید برای شما نیز اتفاق بیفتد، دخترتون عروس شد» این مجری در ادامه بیان کرد که از این خبر اینقدر خوشحال بوده که این عکس و متن را منتشر کرده است!

 

وقتی شوخی علی انصاریان گل می‌کند

علی انصاریان چند وقت قبل با انتشار عکسی از حلقه ازدواج نوشت: خدا رو شکر، خدایا ممنونم ازت، خوشحالی یعنی اینکه جمعه نامزدیت باشه.

ماجرای ازدواج سرکاری چهره‌های سرشناس +عکس

انصاریان ساعاتی بعد با انتشار استوری نوشت: تا الان وایسادم عروس نیومد، منم گرسنه شدم اومدم خونه ناهار بخورم و جمعه دیگه بازم میرم تا بیاد. فکر کنم آدرس نداده بودم بهش… به این ترتیب ازدواج علی انصاریان هم دروغ از آب درآمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا