اخبار داغ

ماجرای افشاگری همسر اول داوری مشاور احمدی نژاد از ارتباط او با یک زن دیگر

مجله اینترنتی کولاک: افشاگری همسر اول عبدالرضا داوری مشاور احمدی نژاد از ارتباط او با یک زن دیگر واکنش های زیادی را در برخی از محافل سیاسی در پی داشت. “الهام سلمانی” که گفته می شود همسر اول عبالرضا داوری ست در یک رشته توئیت از رابطه پنهانی همسرش با یک زن دیگر خبر داد و فاش کرد برخی از وابستگان همسرش در توییتر قصد داشتند اکانت او را از دسترس خارج کنند.

ماجرای افشاگری همسر اول داوری مشاور احمدی نژاد از ارتباط او با یک زن دیگر
ماجرای افشاگری همسر اول داوری مشاور احمدی نژاد از ارتباط او با یک زن دیگر

 

روزنامه آرمان، توئیت های الهام سلمانی و ماجرای سکوت عبدالرضا داوری دربرابر آن را با تیتر «پرستو در میان بهاری‌ها؟!» منتشر کرد و نوشت: «محمود احمدی‌نژاد که با توجه به رفتارهایش در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به پرونده‌سازی علیه مخالفان و منتقدان و بگم بگم در فضای سیاسی کشور مشهور شده بود، حال باید پرونده‌هایی را که منتسب به او و حامیان درجه اولش است، جمع و جور کند.».

براساس گزارش پایگاه دیده بان ایران چندی پیش یک اکانت توئیتری به نام الهام سلمانی ادعا کرد که همسر او عبدالرضا داوری هزینه مدرسه فرزندانش را صرف هزینه زندگی و اجاره منزل پرستویی با نام «ف- کاف» کرده است. او همچنین در توئیت گنگ و مبهم دیگری مدعی شد: «متاسفانه، راز غیبت‌های ادواری تهیه‌گر اتاق شیشه ‌ای [داوری] از فضای مجازی یا مجامع سخنرانی بهار در تمهید سفر پرستو به باکو و میعادگاهِ خ یاسر نهفته است.»

اکانت منتسب به الهام سلمانی درعین حال از تهدیدهای داوری علیه خود سخن گفته و مدعی شده او (عبدالرضا داوری) «مرا به انتشار اخبار جعلی هدفمند بر علیه ام در فضای مجازی و اقدام قهر آمیز تهدید کرده است.» عبدالرضا داوری تا لحظه انتشار این خبر به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

در همین خصوص ساعاتی قبل خبری منتشر شد مبنی بر خودکشی عبدالرضا داوری! اما این خبر به سرعت تکذیب شد. مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره اخبار منتشر شده در خصوص خودکشی عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد، اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون خبری در این رابطه در یافت نشده است.

صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد صبح امروز بر اثر خودکشی در منزل خود درگذشت. عبدالرضا داوری طی روزهای اخیر تحت افشاگری بی‌سابقه رسانه‌ای همسرش قرار داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا