اخبار داغ

ماجرای بحث توئیتری احمدی نژاد و جنین خلیک دختر خبرنگار خارجی چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین کشور در توئیترفعال است ، او چند روز پیش در صفحه مجازی توئیترش با  جنین خلیک دختر خبرنگار خارجی گپ کوتاهی زد که موجب برانگیخته شدن توجه رسانه ها شد .

 

 

خلیک زیر توئیت محمد احمدی نژاد نوشت ، ۵ تا از هنرمندای هیپ هاپ محبوبت رو اسم ببر ،  احمد نژاد هم  در پاسخ گفت : چند وقتی بود کامنت نذاشته بودی برام، خودت اول بگو !

سپس  در ادامه گفت و گو خلیک پرسیده است  فالو بک دادی  یا نه  که آقای محمود احمد نژاد نوشت : خیلی وقته فالو کردم تو رو !

جنین خلیک با نام کامل جینین عبدالخلیک نویسنده و روزنامه نگار و مستندساز و فیلمساز فلسطینی و استرالیایی است که چند سالی است که در عرصه روزنامه نگاری و مستند سازی فعالیت دارد .

این خبرنگار استرالیایی دو رگه فلسطینی و استرالیایی است که قبلا در استرالیا زندگی می کرد که هم اکنون در نیوزلند ساکن است.

جنین خلیک روزنامه نگار و خبرنگار روزنامه گاردین و شبکه ABC و VICE می باشد و چند سالی است که با سفر به کشورهای دیگر و گزارش و مستندها در خاورمیانه بسیار مشهور شده است.

این فیلم ساز و گزارشگر دورگه فلسطینی و استرالیایی از حوادث و واقع سیاسی و اجتماعی گزارش و فیلم تهیه کرده و تاکنون مستندهای زیادی را درباره حواشی و حوادث و نقض حقوق بشر ساخته است.

جنین عبدالخلیک خودش را در توئیتر این گونه معرف کرده است : روزنامه نگار و تولید کننده دیجیتال. من اینجا نیستم و نه اینجا.

خبرنگار شبکه ای بی سی در پیج خود و حساب شخصی خود فیلم ها و گزارش هایی از مستندهایی که ساخته منتشر کرده و افراد مشهوری نیز وی را توئیت کردند و پیگیر و مشتاق گزارشگرهای جنجالی او هستند.

وی از سال ۲۰۰۹ در توئیتر حساب کاربری دارد و بیشتر فعالیت های خود را در حساب شخصی خود منتشر میکند.

از زندگی شخصی و خصوصی و خانواده او اطلاع دقیقی در دست نیست و تصاویر شخصی کمی در پیجش منتشر کرده است و بیشتر درباره حرفه خبرنگاریش تصاویر زیادی موجود بوده به همراه فیلم ها و مستندها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا