اخبار داغفرهنگی

ماجرای توهین ریحانا خواننده آمریکایی به دین اسلام چه بود؟

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره ماجرای توهین ریحانا خواننده آمریکایی به دین اسلام خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آهنگ ها و ترانه های ریحانا ، خواننده آمریکایی همیشه در دنیای موسیقی ایالات متحده آمریکا جنجالی بوده است! اما حالا پخش آهنگ توهین به اسلام وی، باعث انتقادهای جدی از او شده است.

توهین ریحانا به دین اسلام

بعد از جنجال شوی Savage X Fenty و پخش آهنگ با محتوای ضد مسلمانان، ریحانا در استوری اینستاگرام خود بلاخره مجبور به عذرخواهی شد و اظهار داشت که این مسئله، یک اشتباه سهوی بوده است و استفاده از این آهنگ را کاملا غیرمسئولانه خواند.

ریحانا ، خواننده، ترانه ‌سرا، بازیگر، مدل و طراح مد اهل باربادوس در اینستاگرام بیش از ۸۷ میلیون دنبال کننده دارد!

آهنگ Doom ریحانا یا محکوم از کوکو کلئو که در شوی ریحانا پخش شد، حاوی تکست های یک حدیث از پیامبر اسلام ، حضرت محمد صلی الله علیه و آله بوده است که باعث ناراحتی بسیاری از مسلمانان در سرتاسر جهان و همچنین انجمن مسلمان ایالات متحده آمریکا شده است. گفته شده است در هنگام پخش این آهنگ نیز زنان با پوشش نامناسب با آن رقصیده اند!

به همین دلیل علاوه بر ریحانا، کوکو کلئو خواننده ی این آهنگ نیز از مسلمانان عذرخواهی کرده است و گفته است نمیدانسته است که ترانه این آهنگ حاوی متون مقدس اسلامی و حدیثی از پیامبر اسلام (ص) است. او اظهار داشت که به کمک همکاران خود در حال تلاش برای حذف این آهنگ از تمام برنامه ها و سایت های پخش موسیقی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا