چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای توهین شهره قمر به استاد محمدرضا شجریان چه بود؟ + عکس

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره ماجرای توهین شهره قمر به استاد محمدرضا شجریان ، خسروی آواز ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شهره قمر ، بازیگری که در ماه ‌های اخیر با توهین به هنرمندان کشور بر سر زبان‌ ها افتاده است، در تازه ‌ترین تلاش خود برای دیده شدن به استاد محمدرضا شجریان ، استاد موسیقی سنتی ایران توهین کرد!

اما ماجرای توهین شهره قمر به حمدرضا شجریان چه بود؟

شهره قمر به تازگی استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که به دلیل همزمانی با شایعه مرگ محمدرضا شجریان ، اشاره ای به او تعبیر شد! شهره قمر در استوری خود نوشت:

“صد هزاران تاسف و لعنت برای جماعت نادانی که با مرگ یک هنرمند وطن فروش به سوگ می نشیند و با مرگ وطن پرستی به روزمرگی…! “

توهین شهره قمر به محمدرضا شجریان

روز گذشته اعلام شد استاد محمدرضا شجریان که بار دیگر به دلیل وخامت حال جسمی در بیمارستان بستری شده بود، در کما به سر می ‌برد. ساعتی بعد شایعه درگذشت وی درگرفت اما تیم پزشکی محمدرضا شجریان این خبر را تکذیب کردند. اظهارنظر شهره قمر اما بی پاسخ نماند! نیوشا ضیغمی ، بازیگر سینما و تلویزیون واکنش تندی به استوری شهره قمر نشان داد و او نیز با انتشار متنی در استوری خود این چنین به صحبت های قمر پاسخ داد:

“خانم نامحترم شرم بر تو

کاش دهنتو ببندی ..

دیده نشدن و انسان بودن خیلی بهتر از اینه که دست به هر کاری بزنی، و با توهین کردن به افراد مطرح که در قلب یه ملت جا دارن خودت رو سر زبونها بندازی

برای کسانی مثل تو فقط باید تاسف خورد و بس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا