اخبار داغ

ماجرای حضور آقازاده موسوی لاری و همسرش در سوئد چیست؟ + عکس

مجله اینترنتی کولاک: چرا مصطفی، آقازاده موسوی لاری، در یکی از دو دانشگاه متعلق به پدرش ادامه تحصییل نداد و سوئد را برای ادامه تحصیل به همراه همسرش برگزید؟

مصطفی موسوی لاری و همسرش

سیدعبدالواحد موسوی لاری، نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات، یکی از متموّل‌ترین عناصر جبهه اصلاحات است که البته این جبهه چهره متموّل کم ندارد.

مصطفی موسوی لاری و پدرش

مهم‌ترین فعالیت اقتصادی-آموزشی-خیریه‌ای موسوی لاری، تحت پوشش مؤسسه خیریه موسوم به «فاطمیه مُهر» ثبت شده است. شهرستان مُهر، از توابع استان فارس، زادگاه و موطن پدری آقای موسوی لاری است.
مؤسسه مذکور در سال ۱۳۷۱ توسط موسوی لاری در شهرستان مُهر واقع در استان فارس، با هدف ایجاد پایگاه فرهنگی- مذهبی در راستای ترویج و نشر معارف اسلامی (برگرفته از اساسنامه مؤسسه) تأسیس گردید. این مؤسسه دارای زیرمجموعه‌هایی در حوزه‌های علمی-آموزشی- اقتصادی- فرهنگی- مذهبی- کشاورزی و … است.

دست‌کم دو دانشگاه در زیرمجموعه «هلدینگ» فاطمیه مُهر فعالیت می‌کند:
اول، دانشگاه غیرانتفاعی «پارس» در شهر مُهر، در زمینی به مساحت ۴۵۰۰۰ متر که مجوز آن در دوران وزارت مصطفی معین در وزارت علوم اخذ شد و از سال ۱۳۸۳ شروع به جذب دانشجو از طریق سازمان سنجش کرد. جالب این جاست که در وبسایت مؤسسه آموزش عالی «پارس» شهرستان مُهر، نه درباره هیأت امنا و نه هیأت مؤسس و نه کادر اجرایی هیچ اطلاعاتی موجود نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا