چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای حمایت مادر شوهر مهناز افشار از او مقابل رائفی پور چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : در چند روز اخیر پس از قتل روحانی همدانی و واکنش جنجالی مهناز افشار ، بازار حاشیه برای خانوم بازیگر حسابی داغ شده است و انواع اخبار  دروغ و راست اعم از ماجرای دستگیری تا توهین و … برای او ایجاد شده است .

حالا مادر شوهر مهناز افشار سوسن صفاوردی به این ماجرا دامن زده است و در پستی اینستاگرامی با متنی کوبنده خطاب به رائفی پور از عروسش  حمایت کرده است .مادر شوهر مهناز افشار نوشت :جناب رائفى پور
انتساب یک زن متاهل به بک زن فاسد
چه سنخیتی با منش اهل بیت دارد!؟؟؟
در سیره اهل بیت (ع) مبتنى بر ایات صریح قران
“ولا تنابزوا بالالقاب” و ” و هماز مشاء بنمیم”
(حجرات و القلم)، هیجگاه القاب زشت و بد زبانى حتى در میدان جنگ، متجلى نبوده است.چه برسد به تهمت ناروا به یک زن متاهل؟؟ شما به عنوان یک محقق که کار خود را شفاف سازى سیاست صهیونیستى تعریف کرده اید، دقیقا از همان روش ها براى حذف کسانى که در قالب فکرى شما نیستند ، استفاده کرده اید!!!
١-یک انسان مظلوم در جایى قربانى تعلل ناظران نسبت به یک آشوبگر مسلح که یکسال در فضاى مجازى براى خودش مانور داده است ،میشود.
٢-در جایى دیگر عکس شخصى بر روى خبر صفحه ایى که تبلیغ اسلام انحرافى داشته،قرار مى گیرد .
٣- ویک زن به نوع نگاه شرم اور به زنان ،در این خبر واکنش نشان میدهد ،بدون انکه اشاره ایى به عکس یا نام فردى داشته باشد.
حال دو مورد اول را به مورد سوم پیوند دادن ،چینش خبیثانه ایى است که فقط در قامت سیاست و منش معاویه و صهیونیست ها که ظاهرا شما آنرا شفاف سازى میکند ،مجوز پیدا میکند نه در سیاست على (ع)!!!!
“در حکومت على انکس که به یک زن متاهل تهمت ناروا میزند ، محاکمه میشودو مجازات شلاق دارد.!!! ایا تهمت ناروا ،بی اخلاقی ، انحراف وتحریک افکار عمومی مصداق : تابلوى “ما زندگی بخشیدن را از اهل بیت اموخته ایم است “؟؟؟؟ این حجم از بى اخلاقى و این روش مصداق بارز دین سیاسی است که معاویه مروج ان بود ،و با زندگی بخشیدن اهل بیت ،که سراسر دلسوزی و محبت و اخلاق بود ،در تضاد کامل است.!!!! ◦ در نظام محب اهل بیت ،،مد عى العموم باید که شما را براى ترویج این رفتار به نام اهل بیت مجازات میکرد!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا