اخبار داغ

ماجرای خوشحالی دستیار کی روش از باخت پرسپولیس مقابل کاشیما!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای خوشحالی دستیار کی روش از باخت پرسپولیس مقابل کاشیما!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در حالیکه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی برای دیدن بازی پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه حضور نیافت، دستیاران وی از جمله مربی دروازه بانان تیم ملی از نردیک شاهد این بازی حساس بود. در این مسابقه مهمانان بلند پایه فوتبال دنیا از جمله اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان رئیس AFC  و همچنین دیگر مقامات سیاسی و ورزشی نیز حضور داشتند.

از جمله مهمانان حاضر در این مراسم رئیس فدراسیون فوتبال قطر و تیم همراهش بودند. مهرداد مسعودی که در حال حاضر مشاور عالی فدراسیون فوتبال قطر برای جام جهانی ٢٠٢٢ است نیز همراه با این تیم قطری در ورزشگاه آزادی حضور داشت و بازی را از نزدیک مشاهده کرد. مسعودی روایت عجیبی از نحوه رفتار دستیار کارلوس کی روش بعد از بازی پرسپولیس-کاشیما دارد:

«من در بازی فینال چیزی دیدم که از ناکامی پرسپولیس در رسیدن به عنوان قهرمانی دردناک‌تر بود. من به همراه یک هیئت بلند پایه قطری برای فینال تهران بودم.
من در جایگاه VVIP پشت شیشه ای که پشت صندلیهای ردیف سوم می‌باشد بازی را دنبال می کردم.

در کنارم مربی برزیلی-پرتغالی دروازه بانان تیم‌ ملی ایستاده بود که به محض به صدا در آمدن سوت پایان بازی، ایشان مشتهای گره کرده خود را به هوا برد.
من از این حرکت او مات و مبهوت شدم.

بلافاصله به او‌ گفتم به چه حقی در حالیکه در استخدام فوتبال ایران هست و مردم ایران حقوق او را می‌دهند، از ناکامی نماینده ایران اینچنین خوشحال شد؟
چیزهای دیگری هم به او‌ گفتم که جوابی برای آن نداشت. تنها توضیحش آن بود که همشهری زیکو هست و به او تبریک میگفت!!

در جوابش گفتم:
“اولا زیکو‌ که پشتش به شما بود و چگونه می توانست شما را از پشت آن شیشه ضخیم بشنود یا از پشت ببیند. و دوما هیچ جا مشت گره کرده را به آسمان فرستادن، نشانه ای از ابراز تبریک به دیگری قلمداد نمی کنند و بلکه نشانه ابراز شادمانی شخصی می‌باشد.

او که قافیه را تنگ دید، به جای جواب دادن، صحنه را ترک‌ کرد و بلافاصله از آنجا به بیرون رفت. این حرکت یکی از به اصطلاح اعضای کادر فنی تیم ملی کشورمان، از ناکامی پرسپولیس برای من دردناکتر بود. همچون کاردی بود که به قلبم فرو رفت. مسلما این حرکت نشأت گرفته از تفکری هست که کیروش بر کادر فنی خود حاکم کرده است.»

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای خوشحالی دستیار کی روش از باخت پرسپولیس مقابل کاشیما!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا