چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای رابطه تتلو با تینا آخوند تبار و سحر قریشی چه بود؟ + عکس

ماجرای رابطه تتلو با تینا آخوند تبار و سحر قریشی چه بود؟ به همراه عکس همچنین اطلاعات تکمیلی درباره رابطه امیر تتلو با دو بازیگر زن داخل ایران در این مطلب. لایوهای اینستاگرامی تتلو روز به روز جنجالی تر می‌شود. تتلو چند شب است که در لایو اینستاگرام خود محفل فحاشی و افشاگری به راه انداخته است.

رابطه تتلو با تینا آخوند تبار و سحر قریشی
رابطه تتلو با تینا آخوند تبار و سحر قریشی
امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو خواننده موسیقی زیرزمینی با خلق حاشیه‌های تازه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، لایو‌های اینستاگرامی بحث برانگیز و عجیب تتلو کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.
شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان باعث شده که توجه‌ها به شبکه‌های اجتماعی افزایش یابد. با ادامه محدودیت‌های تردد و تعطیلی فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیاری اوقات خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. همین مسئله موقعیتی را برای چهره‌های مشهود ایجاد کرده که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در این بین اقبال به اینستاگرام بیش از دیگر برنامه‌هاست. بسیاری از سلبریتی با استفاده از فرصت موجود شب‌ها به صورت زنده در اینستاگرام با مخاطبان خود حرف می‌زنند.
بعضی از این ارتباط‌های زنده با حواشی فراوان همراه است. امیر تتلو از جمله مهمترین حاشیه‌سازان این روز‌ها در اینستاگرام است. اخیرا لایو اینستاگرامیی او با ندا یاسی از اینفلوئنسر‌های مشهور با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست. رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.
همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو ۴۳۶ هزار بیننده پیدا کرد و رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.
این اولین بار نیست که تتلو در اینستاگرام رکوردشکنی می‌کند. در شهریور ۱۳۹۸ تتلو از هوادارانش خواست تا اقدام به گذاشتن ده میلیون کامنت زیر پست او در صفحهٔ اینستاگرام‌اش کنند. در نهایت این اتفاق رخ داد و چندین میلیون نظر از سوی کاربران به صفحهٔ تتلو فرستاده شد و این رویداد واکنش افرادی مانند عمادالدین باقی، صادق زیباکلام و دیگر تحلیل‌گران و رسانه‌ها را در پی داشت.
فعالیت‌ها اخیر اینستاگرامی او نیز دوباره مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته و ناظران استقبال از تتلو در شبکه‌های اجتماعی را نگران کننده ارزیابی می‌کنند.
محتوای لایو‌های تتلو عموما بسیار زننده، زشت و حاوی الفاظ رکیک است با این حال بینندگان زیادی دارد. او در اکثر گفت‌وگوهای خود حالت نامتعادلی دارد. چند شب پیش نیز پخش زنده گفت‌وگوی او با ساشا سبحانی، ژن خوب سرشناس و جنجالی بحث برانگیز شد. این ارتباط زنده نیز ۲۰۰ هزار نفر بینننده آنلاین داشت.
ساشا سبحانی متولد ۱۳۶۷ در تهران و فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا است که در شبکه‌های اجتماعی تصویر از زندگی لاکچری خود منتشر می‌کند. البته پدر او پیشتر اعلام کرده بود رفتار‌های پسرش هیچ ارتباطی با او ندارد.
تتلو همچنین شب دیگری در گفت‌وگویی با یک خبرنگار خارج از ایران از روابط خود با برخی بازیگران سینما از جمله سحر قریشی و تینا آخوند تبار سخن گفت. او همچنین درباره چند تن از خوانندگان موسیقی رپ نیز اظهارنظر‌های جنجالی داشت و گفت که کار‌های آن‌ها ضعیف شده است.تتلو همچنین از مافیا در موسیقی ایران سخن گفت.
این حاشیه سازی‌ها در حالی رخ داده که تتلو اخیرا آهنگی تازه منتشر کرده که با اقبال هوادارانش همراه بوده است. ظاهرا او قرار است آلبوم تازه‌ای منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا