اخبار داغ

ماجرای راه ندادن طرفداران داماش به ورزشگاه فولاد بازی فینال جام حذفی چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : مسئولان باشگاه داماش گیلان به دلیل اینکه هوادارانش به داخل ورزشگاه شهدای فولاد راه ندادند اجازه بازی به تیم خود را نمی دهند.

نیروی انتظامی در ورزشگاه شهدای فولاد، توان کنترل هواداران را ندارد و مسئولان سازمان لیگ به نیروی انتظامی هشدار دادند که با این شرایط ورزشگاه و عدم کنترل تماشاگران، ممکن است هر اتفاقی در پایان بازی رخ دهد.
از طرفی آنها می‌ترسند که بازی را لغو کنند، چون ممکن است تماشاگران تحریک شوند و به زمین بیایند.

بیش از ۱۰ هزار هوادار بیرون از ورزشگاه شهدای فولاد حضور دارند و مأموران دیگر نمی‌توانند این تعداد را کنترل کنند، تماشاگران حتی روی سقف ورزشگاه هم نشسته‌اند.
یکی از مأموران نیروی انتظامی پس از گلایه خبرنگاران از هجوم تماشاگران به جایگاه آنها پاسخ داد: می‌خواستید جای خود را از دست ندهید! خبرنگاران هم کنار زمین حضور دارند.

تعداد مأموران نیروی انتظامی به ۱۰۰ نفر هم نمی‌رسد، اما بیش از ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند و ۱۰ هزار نفر هم به داخل ورزشگاه هجوم می‌آورند، حتی کنار زمین هم پُر از جمعیت است.

تیم داماش به دلیل راه ندادن هوادارانشان به جایگاه های اختصاص داده شده وارد زمین نشدند .

ساعت ۲۲:۲۰ بازیکنان پرسپولیس به داخل رختکن رفتند که این اقدام عصبانیت هواداران را به همراه داشت و آن‌ها با پرتاب سنگ و صندلی به داخل زمین و روشن کردن آتش، اعتراض خودشان را اعلام کردند.پرتاب یکی از این سنگ‌ها باعث شکستن سر یکی از ماموران نیروی انتظامی شد.

شرایط عجیب به وجود آمده در فینال جام حذفی با واکنش های زیادی همراه بود. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با بهاروند با رئیس سازمان لیگ تماس گرفته و در این تماس تلفنی تاکید ویژه داشته که هرطور شده باید این بازی برگزار شود .

مسئولان ما فینال جام حذفی را نتوانستند برگزار کنند ولی چند وقت پیش درخواست داده بودند چند بازی جام جهانی قطر در ایران برگزار شود !!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا